NASA urmeaza sa anunte miercuri "o descoperire facuta dincolo de Sistemul Solar"

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 22 februarie 2017, 14:52 Science - Spatiul

Exoplaneta Kepler-22 b
Foto: NASA
NASA va organiza miercuri o conferinta de presa in care va prezenta noi informatii despre exoplanete, se arata intr-un comunicat de presa postat pe site-ul Agentiei Spatiale Americane. Anuntul urmeaza sa fie facut la ora 13:00 EST (18:00 GMT / 20:00 ora Romaniei).

Potrivit anuntului, conferinta vizeaza prezentarea unor noi informatii asupra unor planete care orbiteaza alte stele decat soarele, cunoscute drept exoplanete.

NASA organizeaza adesea conferinte de presa in care prezinta informatii despre numeroasele activitati, initiative si misiuni pe care le organizeaza. Insa, in general, acestea sunt trecute cu vederea de publicul larg, NASA nefacand preamulta valva inaintea lor. De aceasta data, anuntarea publica cu doua zile in avans si felul prezentarii indica faptul ca ar putea urma o descoperire cu impact mai mare, scrie Wired.

Un astfel de anunt a precedat conferinta in carea  fost prezentata descoperirea unei planete asemanatoare cu Terra care orbiteaza o stea indepartata si descoperirea apei pe Europa, satelitul planetei Jupiter.

Anuntul va fi facut la ora 13:00 EST, rezultatele fiind publicate simultan in revista de specialitate Nature.

Conferinta va fi transmisa live pe postul NASA TV si pe site-ul NASA.

Desi nu putem sti ce urmeaza sa anunte agentia, descoperirile vor viza exoplanetele. Acestea sunt planete din afara Sistemului Solar care orbiteaza diferite stele.

Cea mai cunoscuta exoplaneta este Proxima b, datorita proprietatilor ei asemanatoare cu cele ale Terrei. Proxima b este cea mai apropiata exoplaneta de Pamant iar oamenii de stiinta cred ca are o temperatura care ar permite existenta apei in stare lichida pe suprafata ei.

Descoperire (Miercuri, 22 februarie 2017, 15:12)

mikef [utilizator]

Descoperire pentru Dragnea, s-au gasit sorisistii manipulatori care au adus sute de mii de oameni in strada in Romania si nu numai.
    NASA (Miercuri, 22 februarie 2017, 15:50)

Sati [utilizator]

i-a gasit lui Dracnea gaura neagra din Galaxia Buget pe 2016.
    exoplaneta (Miercuri, 22 februarie 2017, 18:43)

YorkshireTerrier [utilizator]

Aici este sectiunea SCIENCE! Cred ca nu e locul potrivit pentru comentarii cu si despre loaze politice.

Ar fi foarte interesant sa aflam ca o exoplaneta cu dimensiunea comparabila Terrei are atmosfera respirabila. Poate chiar urme de metan in atmosfera. Hmm... Pana la omuletii verzi e cale destul de lunga, trebuie sa mai avem rabdare.
    NASA (Miercuri, 22 februarie 2017, 22:34)

Nelul [utilizator]

Oare de ce se minunează lumea stiințifică de ceva firesc și rațional. Poate că încă odată ne-am crezut buricul universului. Ne zbatem în credințe și dogme, una mai stupidă ca alta. Dar degeaba! După dogmele contamporane nu putem să comunicăm cu acea civilizație presupusă și posibilă, ce să mai vorbim de o călătorie. Nu ne permite timpul necesar. Asta dacă nu ne debarasăm de dogme.