Oamenii de stiinta au descoperit pe Titan, satelitul lui Saturn, o substanta chimica foarte importanta pentru dezvoltarea vietii

de Antonia Jeflea     HotNews.ro
Duminică, 30 iulie 2017, 18:46 Science - Spatiul

Titan
Astronomii care studiaza atmosfera celui mai mare satelit al lui Saturn, Titan, au descoperit "cantitati mari" dintr-o substanta chimica care ar putea fi "un pas important pentru dezvoltarea vietii", potrivit Daily Mail.

Pe Pamant, substanta cunoscuta drept cianura de vinil este folosita in procesul de creare a plasticului, dar, in mediul aspru de pe Titan, ar putea forma structuri flexibile asemanatoare cu membrana care inconjoara celulele animale si vegetale.

Cercetatorii au afirmat ca au "descoperit categoric" materialul si presupun ca exista o mare cantitate din acesta pe suprafata satelitului.

"Am descoperit dovezi convingatoare ca acrilonitrilul (cianura de vinil) este prezent in atmosfera lui Titan si credem ca o cantitate importanta din aceasta materie prima ii atinge suprafata", a declarat Maureen Palmer, cercetator in cadrul Centrului Goddard pentru Astrobiologie, la Centrul Goddard pentru Zbor in Spatiu al NASA.

Efectul Pop? (Duminică, 30 iulie 2017, 20:49)

Godzillagrrr [utilizator]

"... au descoperit "cantitati mari" dintr-o substanta chimica care ar putea fi "un pas important pentru dezvoltarea vietii""

"Cercetatorii au afirmat ca au "descoperit categoric" materialul"

Asta e exprimare de ziarist? Vai noua.