NASA a descoperit un intreg sistem solar cu opt planete

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 15 decembrie 2017, 7:15 Science - Spatiul

NASA a descoperit un sistem solar asemanator celui in care se afla Pamantul, care are opt planete, potrivit News.ro care citeaza The Independent.

Descoperirea noii planete in jurul stelei Kepler-90, care arata la fel ca Soarele nostru, arata ca sistemul solar indepartat are in total opt planete cunoscute. Si acele planete arata ca cele din apropierea noastra: stancoase, apropiate de Soarele lor, cu sateliti formati din gaz.

Steaua si familia ei de planete erau deja cunoscute, fiind detectate de telescopul spatial Kepler. Vestea buna a sosit cand astronomii au descoperit noua lume, care a fost posibila folosind inteligenta artificiala produsa de Google.

Un calculator a fost antrenat sa caute datele din telescopul spatial Kepler si sa urmareasca semnale care ar putea veni de pe planete. Telescopul a depistat noi planete prin detectarea semnalelor care prezentau interes dar care nu au putut fi surprinse de oameni.

Aceasta sugereaza ca ar putea fi lumi si sisteme solare ascunde in datele pe care le-am colectat deja, dar pe care nu am fost inca capabili sa le observam din cauza ca exista atatea semnale pentru a alege dintre ele. Kepler a adunat date timp de patru ani.

"Aceasta descoperire arata ca datele noastre vor fi o comoara disponibila pentru cercetari inovative in anii ce vor veni", a declarat Paul Hertz, director al diviziei de Astrofizica de la NASA.

Cercetatorul Andrew Vanderburg a spus ca ar fi suprins daca nu ar mai exista planete in apropierea noului sistem. El a mai afirmat ca "este aproape o certitudine ca nu este ultimul" sistem care are opt planete, sugerand ca sistemul nostru solar nu este chiar atat de extraordinar.

Planetele din sistemul solar sunt mult mai apropiate unele de altele decat cele din sistemul nostru solar, dar foarte stabile.

Sistemul Kepler-90 se afla la o distanta de 2.500 de ani lumina departare de Pamant.

"Astazi, Kepler confirma faptul ca stelele pot avea familii mari de planete la fel ca sistemul nostru solar", a anuntat NASA intr-o conferinta de presa, potrivit Evening Standard. "Poate ca doar am zgariat suprafata", a adaugat NASA, sugerand ca ar putea exista mai multe sisteme solare cu planete in alte parti ale universului.

Telescopul spatial Kepler al NASA a fost lansat in 2009 pentru a cauta planete asemanatoare Pamantului in alte sisteme solare, cunoscute ca "exoplanete".

Datorita cercetarilor revolutionarei nave spatiale oamenii de stiinta cred acum ca ar putea exista macar o planeta care orbiteaza fiecare stea de pe cer.

Simplu. (Vineri, 15 decembrie 2017, 10:09)

Prea_Tarziu [utilizator]

Lansam langa pamant o bucatica dintr-o nava foarte mare construita modular in care sa fie plante, animale, aerul si apa sa fie recirculate si energia sa fie de la lumina sorilor pe langa care se circula cu EM drive. In 500 de ani construim nava.
    Drumul va dura 3000-5000 de ani in functie de cat de performant poate fi EM drive-ul, eventual cu un exces de energie se pot face stationari langa planete care au resurse (apa, oxigen, minerale) si multiplica navele de acest tip pentru dezvoltare exponentiala.
    In 5000 de ani aterizam pe alta planeta, posibil locuibila.
      Super (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:56)

Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

Ai zero puncte de la mine!!
      Asocierea titlului cu numele si continutul postarii tale sunt.... abracadabrante...
        :)) (Vineri, 15 decembrie 2017, 13:40)

Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

Te inteleg, esti inchistat acolo pe felia ta, nu-ti permiti sa visezi! Au fost perioade cand abracadabrant era sa pleci cu nava pe ocean. Mereu vor fi incuiati si abracadabranti. :))) M-ai binedispus astazi, parea o vineri gri! :))))
      SF (Vineri, 15 decembrie 2017, 15:17)

Migo [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

Si cand te-ai trezit, Ciordache tocmai modificase pragul...
        Cei din urmă vor fi cei dintâi. (Vineri, 15 decembrie 2017, 20:39)

asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Migo

Degeaba se dau cei de la PSD creștini.Dacă ar cunoaște perceptele creștine nu ar face ceia ce fac.Să nu furi și ei fură,să nu minți și ei mint.Fudulia,trufia îi caracterizează și flăcările iadului îi așteaptă.