Au fost descoperite cele mai vechi microfosile din lume, cu o varsta estimata intre 3,77 si 4,29 miliarde de ani (studiu)

Miercuri, 1 martie 2017, 20:15 Science - Stiintele vietii

O echipa de cercetatori a anuntat ca a descoperit microorganisme fosile care ar avea o vechime intre 3,77 si 4,29 miliarde de ani, ceea ce ar reprezenta cea mai veche dovada de viata pe Terra, potrivit unui studiu publicat miercuri si citat de AFP.

Cercetatorii au descoperit aceste microfosile in straturi de quartz din situl geologic centura Nuvvuagittuq, in nord-estul Quebecului (Canada).

"Gratie imaginilor lase a esantioanelor prelevate, am putut identifica microfosile care sunt cele mai vechi cunoscute din lume", a declarat Matthew Dodd, de la UCL (University College London), intr-o inregistrare video postate pe site-ul Nature.

cand s-au trezit, au avut o reactie incredibila : (Miercuri, 1 martie 2017, 21:22)

si_mort_va_vad [utilizator]

" - Dar va rooog... Chiar asa ?!?! Eu sunt membru / a a/ al kakademiei romine !!!! "

... si atunci se scria cu â din ii ...
    fosile inca si mai vechi (Miercuri, 1 martie 2017, 22:01)

Ciprian2020 [utilizator]

o alta "echipa de cercetatori britanici" va fi dislocata in Senatul si Guvernul Romaniei pe 1 aprilie, pentru a descoperi niste fosile de mamuti (strabunii elefantilor) inca si mai vechi. dar de departe, cea mai veche fosila nevertebrata este la Externe, cu numele onorific Teorodelux Melescanux. multumesc anticipat redactiei pt aprobare comentariu :) :) :)
      esti un troll cu putine informatii (Vineri, 3 martie 2017, 1:26)

Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian2020

ce treaba au mamutii din pleistocen cu era eoarhaica ? este ca si cand ai amesteca stirile sportive de ieri si cultura Gumelnita.