Aplicatia de mesagerie Snapchat a ridicat noua runda de finantare la 1.81 miliarde de dolari, a declarat compania. Acesta este un semn ca interesul investitorilor este puternic, in ciuda ingrijorarilor in randul unui capital de risc cu care compania se lupta pentru a atrage publicitatea, informeaza Reuters.

SnapchatFoto: Hotnews

Bazata pe datele cu capital de risc, "PitchBook", estimeaza evaluarea companiei dupa finantare la 17.81 de miliarde de dolari. Aceasta crestere apare, dupa ce la ultimele finantari din februarie, compania valora 16 miliarde de dolari.

Compania, care ofera o aplicatie de mobil gratuita, le permite clientilor sa trimita poze, clipuri si mesaje, care dispar in cateva secunde, nu a raspuns la e-mailurile cu privire la finantare.

Aplicatia oferma o platforma atractiva, iar compania are peste 100 de milioane de utilizatori activi, circa 60% din acestia fiind cu varste cuprinse intre 13 si 24 de ani.

Snapchat, cu sediul in California s-a confruntat cu probleme din partea investitorilor familiarizati. Valoarea estimata a companiei nu este justificata, deoarece are un flux de venituri inegale. Activitatea sa publicitara, care a inceput in octombrie, anul trecut, este singura sursa de venit sigura a companiei.

"TechCrunch", de asemenea a declarat ca veniturile "Snapchat" in 2015 au fost de 59 de milioane de dolari, potrivit unei prezentari a investitorilor.

In primele 11 luni ale lui 2014, compania era evaluata la 3.1 miliarde de dolari, au declarat sursele pentru Reuters, anul trecut.