YM
Mai mare|Mai mic

Oamenii de ştiinţă au descoperit o nouă specie de plantă, în fosile cu o vechime de 15 milioane de ani

Joi, 19 noiembrie 2020, 20:14 Science - Arheologie

Frunze fosilizate
Foto: Agerpres/Xinhua
O echipă de paleontologi din China şi Statele Unite a descoperit o nouă specie de plantă din genul Choerospondias în fosile cu o vechime de 15 milioane de ani, în provincia Fujian din sud-estul Chinei, relatează joi Xinhua.

Noua specie a fost denumită Choerospondias fujianensis sp. nov., iar cercetătorii au declarat că prezintă unele diferenţe la nivel de structură în comparaţie speciile din genul Choerospondias din prezent.

Plantele din genul Choerospondias se găsesc în principal în zonele subtropicale şi tropicale din Asia de Est, inclusiv în provinciile Zhejiang, Fujian şi Yunnan din China. Fructele, dulci-acrişoare, sunt de obicei utilizate la prepararea de murături, sucuri şi deserturi, citează Agerpres.