Pentru a explora în continuare sistemul nostru solar, NASA a ales patru propuneri pentru misiuni care ar cerceta Venus, Io, luna lui Jupiter și Trident, luna lui Neptun, scrie CNN.

Astronaut NASAFoto: NASA

Cele patru propuneri evidențiază planetele și lunile care nu sunt incluse în prezent în proiectele în desfășurare ale agenției. Acestea fac parte din programul de descoperire al agenției, care încurajează oamenii de știință și inginerii să ne ajute să explorăm sistemul solar prin proiectarea unor concepte noi și imaginative de misiune. Din 1992, programul a sprijinit dezvoltarea pentru peste 20 de misiuni științifice.

„Aceste misiuni selectate au potențialul de a transforma înțelegerea noastră despre unele dintre cele mai active și complexe lumi ale sistemului solar”, a declarat Thomas Zurbuchen, administrator asociat al Direcției Misiunilor de Știința NASA.

Echipele din spatele fiecărei propuneri vor avea nouă luni și 3 milioane de dolari pentru a-și dezvolta ideile, rezultând într-un raport de studiu conceptual. Selecțiile finale, care ar putea include până la două dintre aceste misiuni, vor avea loc în 2021.