Roverul Perseverance face primele fotografii pe Marte după întreruperea comunicațiilor. ”Sunt uimitoare ”

Joi, 28 octombrie 2021, 0:06 Science - Spatiul

Marte, vazuta de Perseverance
Foto: NASA /JPL-Caltech
Roverul Perseverance a trebuit să își înceteze activitatea recent, deoarece Planeta Roșie a ajuns în spatele Soarelui. În această aliniere, cunoscută sub denumirea de conjuncție solară, steaua noastră poate corupe comenzile trimise de pe Pământ pe Marte, așa că NASA și alte agenții spațiale nu riscă, scrie Space.com.

Roverul a ieșit însă din pauza datorată „conjuncției solare” și a revenit la lucru pe Planeta Roșie trimițând acasă noi fotografii umitoare de pe Marte.

„M-am întors la muncă, parcat între aceste două aflorimente frumoase. Am fpcut câteva fotografii, studii meteorologice, experimente chimice și am primit și o actualizare de software”, au scris membrii echipei misiunii luni (25 octombrie) prin contul oficial de Twitter al Perseverance.

Acea postare a inclus două fotografii recente superbe ale terenului pe care Perseverance îl traversează.

mult mai important (Joi, 28 octombrie 2021, 0:25)