VIDEO FOTOGALERIE Muzeul Antipa, de nerecunoscut dupa un "facelift" care a durat trei ani

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 14 septembrie 2011, 19:18 Science - Stiintele vietii


Fotogalerie: Muzeul Antipa
Muzeul Antipa se va deschide publicului pe 17 septembrie dupa aproape trei ani in care a fost in renovare. Muzeul e de nerecunoscut dupa schimbarile radicale prin care a trecut, modul de expunere apropiindu-l de standardele europene. Circuitul muzeal a fost refacut in totalitate, exponatele regrupate, iar modul de expunere a fost transformat radical.

"La subsol se afla exponate care redau biodiversitatea din Romania. La parter se afla exponate animale din intreaga lume, iar la etaj - o serie de colectii, printre care se numara Cabinetul lui Grigore Antipa, expozitia de minerale si roci, Sala Fosilelor, Sala Insectelor, sala trofeelor etc", a declarat miercuri directorul muzeului Dumitru Morariu, in timpul unei vizite organizate pentru presa.

  • Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa" va putea fi vizitat de marti pana duminica inclusiv, in intervalul orar 10.00 - 20.00 (la ora 19.00 intra ultimul vizitator), pretul unui bilet intreg fiind de 20 de lei. Lunea, muzeul este inchis.
  • Pretul intreg al unei bilet va fi 20 de lei, pentru pensionari 10 lei, iar pentru elevi - 5 lei.

In muzeu sint expuse circa 2.000 de exponate, dintre care 37 sint exemplare noi, primite de muzeu anul acesta. Cele mai spectaculoase exponate sint ursul alb, foca, oaia canadiana, vulpea polara si un cap de elefant apartinind unui exemplar de 75 de ani.

Printre noutatile muzeului se numara o diorama de 17 m lungime, o pestera artificiala de 20 m lungime si cea mai mare proiectie digitala a unei ploi din savana.

Muzeul va avea cinci sali in care se vor proiecta documentare, 66 de infotouch-uri, proiectii 3D, plasme si sisteme interactive de prezentare a exponatelor. Noua organizare a muzeului prevede spatii destinate interactivitatii, sali multimedia si compartimente amenajate ca laboratoare, in care vizitatorii vor putea face sau asista la experimente stiintifice, demonstratii si lucrari de laborator.

Lucrarile de renovare au costat aproximativ 14 milioane de euro, fonduri provenite de la Ministerul Culturii si din finantari europene. Proiectul a fost realizat de arhitecti de la biroul Artex Services.



Citeste mai multe despre   



Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















46867 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    !!! (Miercuri, 14 septembrie 2011, 19:28)

    anca [anonim]

    Ce frumos !!!!! De abia astept sa merg !!!!
    • -24 (30 voturi)    
      Please, please... (Miercuri, 14 septembrie 2011, 20:40)

      Maxi [anonim] i-a raspuns lui anca

      ...ma iei si pe mine cu tine?
      Da-mi un semn cand vrei sa mergi !!!!
      • +5 (5 voturi)    
        Ce e frate, nu stii drumul sau nu ai 20 ron ? (Joi, 15 septembrie 2011, 10:44)

        Maximus [anonim] i-a raspuns lui Maxi

        !? :(
        • 0 (0 voturi)    
          Ce sa-i faci frate... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:23)

          Maxi [anonim] i-a raspuns lui Maximus

          ...unii au simtul umorului, altii nu.
          Pe cat trece timpul, pe atat ma conving ca foarte multi romani nu poseda acest simt.
      • 0 (2 voturi)    
        Foarta tare comentariul (Joi, 15 septembrie 2011, 11:40)

        Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Maxi

        :)))))))))))))))))
    • +12 (18 voturi)    
      e (Miercuri, 14 septembrie 2011, 23:46)

      e [anonim] i-a raspuns lui anca

      e vina lui Basescu!
    • 0 (0 voturi)    
      lucrurile ce ti le ofere tara natala (Vineri, 20 aprilie 2012, 17:07)

      ana maria [anonim] i-a raspuns lui anca

      chiar daca nu am fost niciodata la acest muzeu , chiar as vrea sa merg . Din cate am vazut eu este ceva interesant care are o istorie frumoasa si asa putem sa ne mandrim si noi cu aceasta tara si cu lucrurile bune pe care ea ti le ofera .
  • +19 (19 voturi)    
    da (Miercuri, 14 septembrie 2011, 19:37)

    george [anonim]

    Felicitari autorului. Se mai intampla si lucruri bune in Romania.
  • -9 (15 voturi)    
    Imi place. (Miercuri, 14 septembrie 2011, 19:50)

    Catalin [anonim]

    Foarte tare, abia astept sa merg cu Ana!
    • +7 (7 voturi)    
      Biologie (Joi, 15 septembrie 2011, 9:27)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Daca prin absurd Anca nu vrea sa mearga cu tine, te iau eu ca sa-ti arat copilul pe care la nascut oaia.
    • +4 (4 voturi)    
      ce de minusuri ti-ai luat (Joi, 15 septembrie 2011, 11:14)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      nu mai stiu astia de gluma...

      Genial muzeul. Nu lucrez in Ro si ma laud si eu pe aici cu el :P
  • +1 (5 voturi)    
    poze (Miercuri, 14 septembrie 2011, 19:51)

    ionut [anonim]

    Se pot face poze in interiorul muzeului ?
  • +8 (10 voturi)    
    :) (Miercuri, 14 septembrie 2011, 19:53)

    gerula [anonim]

    Hai Romania!
  • -19 (37 voturi)    
    unde e? (Miercuri, 14 septembrie 2011, 20:27)

    razvan_cluj [anonim]

    iertati-ma dar nu cunosc acest muzeu. in ce oras este? oare sa fie in Bucuresti? oare bucurestenii care scriu articole in ziare au pretentia ca noi sa stim totul despre bucuresti, ca si cum ar fi la noi in localitate? hmmmmmmmmmmmm....
    • +17 (23 voturi)    
      Dar Louvre unde este? (Miercuri, 14 septembrie 2011, 20:47)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Acum nu putem să învăţăm pe toată lumea lucrurile elementare. Cine nu cunoaşte acest muzeu (unul dintre cele mai importante din România) nu are ce să comenteze. Nu bucureştenii sunt de vină că nu cunoaşteţi nişte lucruri elementare ci oamenii ăia răi care nu vă lasă să citiţi cărţi, să vă informaţi sau să acumulaţi un minim de cunoştinţe generale. Asta face articolul, încearcă să-i pedepsească pe ignoranţii ăştia care v-au făcut atâta rău de nu v-au spus de acest muzeu.
      • +7 (9 voturi)    
        Ei lasă! (Joi, 15 septembrie 2011, 7:55)

        Cavalerul Bizantin [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        Din suficienţele astea...dacă răzvan din cj are sub 20 de ani (timp în care Antipa a fost închis a doua jumătate şi compactat în praf prima), are circumstanţe atenuante cu carul! Antipa căzuse spre zero pe scara atractivităţii. Fă un sondaj de opinie în Bucureşti, între puştii de 17 ani, să vezi ce elegant ridică din umeri când aud de Antipa. Fac pariu că nici tu nu ştii unde e plasată bisericuţa lui Horea din Cluj.
        • +4 (4 voturi)    
          Bisericuta lui Horea din Cluj (Joi, 15 septembrie 2011, 10:21)

          Andu [anonim] i-a raspuns lui Cavalerul Bizantin

          De fapt este din Cizer, datează din anul 1773 și se păstrează din 1968 în Parcul Etnografic Național „Romulus Vuia” din Cluj-Napoca, situat pe Aleea Muzeului Etnografic.
          Nu am fost niciodata in Cluj, multumesc Google :).

          Intradevar, era bine sa se fi mentionat orasul, dar nu e asa un capat de tara.
      • +1 (11 voturi)    
        Superioritate (Joi, 15 septembrie 2011, 10:15)

        Observator [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        Intrebarea 'Unde este?' mi se pare decenta, adresa muzeului putea fi specificata alaturi de orele de deschidere si pret. E adevarat, cu un minim efort se poate afla. Dar scuzati-ma, nu este elementar pentru un om obisnuit sa stie unde e muzeul Antipa, poate fi elementar pentru pasionati sau pentru muzeologi, zoologi, etc.
        Din atitudinea pe care o aveti e clar ca dumneavoastra ati "pacalit" oamenii rai si ati reusit sa cititi, sa va imbogatiti cultura generala, sunteti undeva suuuuus de tot. Bravo!
        Dar ma dezgusta sa vad ca refulati in public...
        • +3 (3 voturi)    
          defulati (Joi, 15 septembrie 2011, 10:46)

          Pistache [utilizator] i-a raspuns lui Observator

          nu refulati
        • +5 (5 voturi)    
          Întrebare versus cunoaştere (Joi, 15 septembrie 2011, 10:48)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui Observator

          Atunci când pui întrebarea doar că să scoţi în evidenţă faptul că bucureştenii vor să se dea mari cu muzeele lor atunci vorbim de altceva decât de nevoia de cunoaştere iar dacă faci lucrul ăsta cu un muzeu destul de cunoscut atunci păţeşti ce a păţit cel care a pus această înterbare stupidă. Aşa este, poate nu-i elementar, dar sunt convins că între muzeele bucureştene Antipa era cel mai vizitat pentru că e mult mai probabil ca un copil să vrea să se ducă să vadă animale şi schelete de mamuţi decât un tablou la Muzeul de Artă şi e mult mai uşor să te duci la muzeu de 10 ori pentru copil decât pentru o pasiune (să zicem pictura). Muzeele sunt importante, e adevărat că nu toată lumea trebuie să ştie unde sunt dar dacă nu ştii şi ai bun simţ nu te apuci să pui întrebări stupide la articole. Pentru cei care sunt interesaţi, lângă muzeul Antipa există Muzeul Ţăranului Român (care nu este la fel de cunoscut) care poate fi vizitat online la: http://www.tur.muzeultaranuluiroman.ro/
          Nu refulez în public, încerc să dau o mână de ajutor (se poate să şi greşesc dar aş prefera să vă dezguste maneliştii şi vedetele TV, fiecare cu alegerile lui).
          • -1 (1 vot)    
            Ajutor (Joi, 15 septembrie 2011, 14:40)

            Observator [anonim] i-a raspuns lui Adrian

            Ajutor in cazul asta insemna doar un raspuns simplu: Muzeul Antipa e pe strada x in orasul y, nu o intreaga teorie a chibritului... :)

            Oricum, se pare ca discutiile se orienteaza mai mult spre Cluj vs. Bucuresti, asa ca am gresit scriind aici.

            Mea culpa pentru refulati vs defulati.
        • +5 (5 voturi)    
          Pe "Google" ..... (Joi, 15 septembrie 2011, 11:15)

          schoria [utilizator] i-a raspuns lui Observator

          ...tastînd "muzeu..." - PRIMUL APARE "muzeul antipa"
          .....................
          ADRESA MUZEULUI:
          Sos. Kiseleff nr. 1
          București, sector 1
          Cod poștal 011341

          MIJLOACE DE TRANSPORT:
          metrou (magistralele M2 și M3): stația "Piața Victoriei"
          autobuz: liniile 182, 300, 783, 784
          tramvai: liniile 20, 24, 34, 46

          Pentru detalii suplimentare, contactați Departamentul de Relații cu Publicul.
      • +7 (7 voturi)    
        ei si tu, Adriane! (Joi, 15 septembrie 2011, 10:23)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        In mod evident, Razvandin Cluj este un "nordic", care ne dispretuieste pe noi, cocorestenii, sudicii, miticii.
        Sunt multe lucruir frumoase la Cluj sau Oradea, dar daca eu as intreba "unde este Castelul Huniazilor, in ce localitate, ca nu am auzit de el?" "unde este Gradina bitanica din Cluj, ca nu am auzit de ea?' "Unde este lacul cu Nimfeea Lotus Termalis. ca nu am auzit de el?" "unde sunt galeriile romane de la Rosia, ca nu am auzit de ele?" "Unde sunt Detunatele, ca ... " nu demonstrez decat ca sunt incult, nu ca ce tare este Capitala!
        la fel, daca spui de Muzeul Aman, este de intels sa nu stii ca e in Bucuresti, dar daca vorbesc de Ateneu sau Arcul de triumf, nu mai exista scuze.
        Ce sa mai vorbim de Casa Poporului, care mie NU imi place de loc, dar ESTE unica pe plan mondial, asa ca a spune "nu am auzit de asta, unde se afla" nu face decat sa te descalifice ...
      • 0 (0 voturi)    
        Dar voi il cunoasteti cu adevarat? (Joi, 15 septembrie 2011, 16:45)

        g [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        Eu l-am vizitat de mai multe ori cu scoala si cea mai mare atractie era scula lui Terente.
        Dar negrul ala impaiat il mai tin la vedere?
        • 0 (0 voturi)    
          Atat te duce capul ... (Vineri, 16 septembrie 2011, 16:57)

          Marse [anonim] i-a raspuns lui g

          ... atat spui . Exponatul care te-a interesat pe tine se gaseste, de fapt, la Institutul Medico-Legal, unde presupun ca ai ajuns cu ocazia unui test de alcoolemie .Pe negrul de care-ti amintesti, presupun ca l-au inhumat la Straulesti II cum se intampla cu decedatii nerevendicati de nimeni . In rest, ia si tu o ciorba de potroace, sa te dregi ...
    • +12 (18 voturi)    
      Bine ca ai intrebat! (Miercuri, 14 septembrie 2011, 20:56)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Nu mai e in Bucuresti. Am inteles ca au facut schimb cu muzeul Bruckenthal... Pacat ca nu imi mai aduc aminte in ce oras era Bruckenthal. Sigur nu era in Cluj, deci probabil nu ai auzit nici de el...
      • 0 (0 voturi)    
        locatie Bruckenthal (Joi, 15 septembrie 2011, 23:31)

        George [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Muzeul Bruckenthal e in Sibiu. Merita vizitat ...
    • +10 (14 voturi)    
      Da, ma! (Miercuri, 14 septembrie 2011, 21:02)

      Sar Castic [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      ...n-ai auzit ca are 'facelift' - eu nu stiu ce ii ala, poate ma invata cineva.

      Pacat ca lb Romana nu are cuvinte destule!
      • +1 (1 vot)    
        La radio Erevan un asculitatior intriaba: (Joi, 15 septembrie 2011, 13:41)

        moucha [anonim] i-a raspuns lui Sar Castic

        "Si poati fashi feislift la un muzieu?"

        Dam cu raspuns: Diesigur ca si poati, atati doar ca faisliftul la cocoani e reamenajari exterioara in timp shi la muzieu e amenajari intirioara.

        Traducere in limba romana din moldoveneste:
        "Se poate face facelift la un muzeu ?"

        Raspundem: Desigur ca se poate, atata doar ca facelift-ul la femei e reamenajare exterioara in timp ce la muzeu e amenajare interioara.
    • +5 (13 voturi)    
      ..... (Miercuri, 14 septembrie 2011, 21:08)

      Edi [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      tine de cultura generala sa sti ca Muzeul Antipa este in bucuresti (tot asa cum sti ca Masa Tacerii este in Tg-Jiu)
      • +2 (12 voturi)    
        corectie (Joi, 15 septembrie 2011, 9:11)

        pruteanu [anonim] i-a raspuns lui Edi

        Vesnica problema pentru cei din sud: cu i sau ii ?

        "tine de cultura generala sa STII ca Muzeul Antipa este in bucuresti (tot asa cum STII ca Masa Tacerii este in Targu-Jiu".
        • +2 (2 voturi)    
          Oops (Joi, 15 septembrie 2011, 14:19)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui pruteanu

          Iar bucurești se scrie cu B. Parcă...

          O zi bună îți doresc,
          Adrian
      • -1 (9 voturi)    
        Mai sa fie, ce de destepti... (Joi, 15 septembrie 2011, 9:12)

        adriana [anonim] i-a raspuns lui Edi

        In tara asta sunt numai destepti... "tine de cultura generala sa stii (se scrie cu 2 i) ca Muzeul Antipa este in Bucuresti". Tot de cultura generala tine sa stii si ca "sti" se scrie cu 2 i si totusi...
        Care e problema cu voi oameni buni? Baitul din Cluj nu stia unde este muzeul. Sar toti pe el, ce sa spun, marii bucuresteni, care de fapt, sunt convins ca si-au petrecut copilaria la Poplacu de Barcau, la tara.....
        Chill off!
    • +10 (10 voturi)    
      link (Miercuri, 14 septembrie 2011, 21:21)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Uite aici link-ul muzeului. Poate te ajuta

      http://www.antipa.ro/pvizitare.php

      La naiba, un search pe google se poate da!
      • 0 (0 voturi)    
        Search pe Google (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 13:02)

        Mens Sana [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

        In cazul asta nu mai era nevoie nici de articol, puteam obtine informatiile "cu un search pe google".
    • +13 (13 voturi)    
      Te oftici dar asta e (Miercuri, 14 septembrie 2011, 21:22)

      simion [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Toata lumea stie unde e Muzeul Antipa.

      Ateneul stii unde e? Sau iti trebuie un desen?
      • -1 (3 voturi)    
        Asta e usor pentru el, doar e pe bancnota de 5 ron (Joi, 15 septembrie 2011, 10:48)

        Hadrian [anonim] i-a raspuns lui simion

        Dar oare a mai vazut razvan_cluj asa ceva ?
    • +8 (8 voturi)    
      ia-o asa: (Miercuri, 14 septembrie 2011, 21:46)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      e la latitudinea fiecarui oras sa investeasca in muzee. Din cate mi-a fost dat sa vad in saptamanile in care am umblat prin ro situatia muzeelor e jalnica. Daca au inceput sa faca ceva atunci bravo lor!
      • 0 (0 voturi)    
        hm (Joi, 15 septembrie 2011, 13:10)

        alex [anonim] i-a raspuns lui atreus

        Nu stiu cat ai umblat prin Bucuresti, insa muzeele aici sunt OK. A fost "noaptea muzeelor" si toate au fost pline.

        Felicitari pt muzeul de istorie naturala refacut.
    • +7 (11 voturi)    
      eu sunt din Cluj ca si tine (Miercuri, 14 septembrie 2011, 21:49)

      -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

      dar mi se pare un lucru elementar de cultura generala sa sti unde este Muzeul Grigore Antipa, iar daca chiar nu sti pune mana pe google!
      • +8 (10 voturi)    
        Hmm (Joi, 15 septembrie 2011, 0:20)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui -Myth-

        Cam la fel e si cu conjugarea verbului a sti.
        • -1 (3 voturi)    
          cum (Joi, 15 septembrie 2011, 9:35)

          clujeanul [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

          ce este acela verb?
        • +2 (4 voturi)    
          Hopa! (Joi, 15 septembrie 2011, 9:47)

          Marian [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

          Iata ca nu e o problema doar a celor din sud, cum scria un "cunoscator" mai sus. Asta ca sa vedeti pana unde-i duce infumurarea pe cei care au fost robi in curtile grofilor.
    • +7 (11 voturi)    
      scoala... (Miercuri, 14 septembrie 2011, 21:51)

      vali2 [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Draga bulanel,

      Eu sunt de la tara din judetul Cluj si am auzit de prin generala de muzeul Grigore Antipa. Acum pt necunoasterea ta exista 2 explicatii:

      1. inca n-ai trecut de clasa a 5-a
      2. n-ai prea frecventat scoala la vremea ta

      Sper ca e prima varianta totusi
    • +11 (11 voturi)    
      Poate in Bucuresti ?! (Miercuri, 14 septembrie 2011, 22:17)

      mimi [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Daca tot ai ajuns pana aici puteai sa dai o simpla cautare pe google si aflai singur. Noi stim sigur ca BOC este din Cluj ! :)
    • +2 (8 voturi)    
      si nebucurestean (Miercuri, 14 septembrie 2011, 22:21)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      si tot ar trebui sa stii despre Antipa (fie biologul, fie muzeul)...cu siguranta ai facut biologia in scoala generala, macar la liceu...o carte ceva...
    • 0 (4 voturi)    
      indicatie (Miercuri, 14 septembrie 2011, 22:56)

      lambda [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

      citez din articol: <<Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa">>.
      Cred ca ar putea fi in Bucuresti. Ai alta sugestie?
    • 0 (6 voturi)    
      Nu... (Miercuri, 14 septembrie 2011, 23:00)

      eroan [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      nu-i în Bucuresti, e la Sofia.
    • -3 (21 voturi)    
      Cu o floare nu se face primavara (Miercuri, 14 septembrie 2011, 23:10)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Noi, romanii din vestul tarii, mergem in continuare la Budapesta si Viena la muzee. Poate am veni si pe la Antipa, daca n-ar dura drumul cu masina tot atat cat pana la Milano, si daca mizeria pe care o asociem cu tara noastra nu s-ar manifesta chiar atat in capitala ei.

      Cred ca muzeul e excelent si merita vizitat, dar mi-e groaza de ce m-ar astepta dupa iesirea din el.
      • +10 (14 voturi)    
        Eu zic ... (Miercuri, 14 septembrie 2011, 23:39)

        Marse din Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui V.R.

        ... sa intretineti mai bine ce v-au contruit nemtzii si ungurii aia pe acolo, ca nu arata prea grozav de cand sunt ale voastre si sa nu va legati de Bucuresti . Nu e mai murdar si nici nu are asa multi tzigani precum orashele din Ardeal . In plus, chiar este un orash facut de romani si nu arata rau deloc (chestia cu "Micul Paris" nu e doar reclama turistica) . In rest, succes la shopping la Milano .
        • 0 (8 voturi)    
          Milano (Joi, 15 septembrie 2011, 0:12)

          Andrey [anonim] i-a raspuns lui Marse din Bucuresti

          Scuze, nu stiu exact la ce s-a referit V.R. , dar eu am fost la Milano acum 3 ani si am vizitat Muzeul De Istorie Naturala de acolo ... omologul muzeului Grigore Antipa, cu alte cuvinte. Nu consider ca are exponate mai grozave, dar prezentarea era (la vremea respectiva) mai buna decat la noi. Poate acum s-a inversat situatia :)
        • 0 (0 voturi)    
          Raspuns (Joi, 15 septembrie 2011, 13:30)

          V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Marse din Bucuresti

          Ai perfecta dreptate, si vestul tarii s-a tiganizat mai nou.

          Dar tocmai de asta mergem la Viena si Budapesta si Milano - sa scapam de tigania din orasele noastre si sa ne petrecem concediile in locuri mai civilizate.

          Bucurestiul, din pacate, nu ofera asemenea avantaje.

          Din 2004 de cand am avut ocazia sa ma "imbogatesc cultural" asteptand noaptea trenul in Gara de Nord, nu mai calc in Bucuresti (decat eventual pe aeroport, unde e cat de cat civilizatie)
          • 0 (0 voturi)    
            crezi ca bucurestenii nu ajung in Milano (Joi, 15 septembrie 2011, 18:36)

            neutrino [anonim] i-a raspuns lui V.R.

            sau Viena???
            Sa fti voi sanatosi, mom. principalele aeroporturi ale tarii sunt in Bucuresti si nu la Cluj. ...
            Si btw, daca numesti tu civilizatie in aeroport...nu vreau sa stiu ce e pe la tine :)
          • 0 (0 voturi)    
            Si uite-asa... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 12:27)

            zit [anonim] i-a raspuns lui V.R.

            Ajungi ca ala sa intrebi unde e Muzeul Antipa sau, cine stie, unde e Minastirea Voronet ... Stii, cind am ajuns la Roma, acum 8 ani, am ramas crucit de cit de putin stiau italienii despre Collosseum, am zis ca-s prosti si ignoranti... Mai stii bancul ala cu "a dracu' grebla !" ? Da' zicala aia cu tichia ? Nu zic sa nu vizitezi, chiar le doresc la cit mai multi sa iasa peste hotare, dar sportul asta , aruncarea cu c...t, se pare ca a devenit fitness-ul preferat al tuturor parvenitilor, incultilor cu bani, jmecherilor, s.a.m.d. din Romania ! Mergeti in franta, ca va saluta aia asa cum stiu ei ...
      • -1 (9 voturi)    
        orasul meu, Bucuresti (Joi, 15 septembrie 2011, 7:45)

        bucurestean [anonim] i-a raspuns lui V.R.

        Mizeria din Bucuresti e facuta in mare parte de cei in tranzit. Bucurestenii isi iubesc orasul si il respecta. Pe provinciali ii vedem prin Bucuresti, prin mijloacele de transport in comun, vorbind tare si mirosind a transpiratie iar la control nu prezinta bilet motivand ca sunt din provincie...de parca pe acolo nu circula autobuze. Probabil ca de unde vin ei chiar nu circula si nu ajunge nici sapunul la unicul magazin din zona. Ma voi duce la muzeu asa cum am fost si cu Bucharest City Tour.
        • +1 (1 vot)    
          excelent punctat (Joi, 15 septembrie 2011, 14:01)

          ZNU [utilizator] i-a raspuns lui bucurestean

          Ca o completare la ceea ce ai spus, pe langa cei aflati in tranzit la fel se comporta si o parte din cei stabiliti de prin alte parti, in urma cu ceva timp, dar care nu au reusit sa se integreze ( de fapt sa evolueze), la care se adauga si ceva bucuresteni dar care reprezinta un procent mult mai mic decat cei amintiti mai sus. Am multi prieteni si in provincie si veniti din provincie si stabiliti in Bucuresti si sunt foarte ok ca oameni. Ar trebui sa renuntam la catalogarea asta cu "sudistii", "bucurestenii" , "banatenii".etc. Uscaturi sunt peste tot, numai ca mirajul banilor si al realizarii in plan profesional, a atras mai multe uscaturi in capitala.
          @bucurestean primul lucru pe care l-am gandit cand am auzit de Bucharest City Tour a fost : "trebuie sa merg si eu" desi obiectivele de pe traseul turului le stie orice bucurestean.
        • +1 (1 vot)    
          Nu generaliza ... (Joi, 15 septembrie 2011, 14:41)

          BLACK [anonim] i-a raspuns lui bucurestean

          caci nu toti cei ce tranziteaza orasul fac mizerie ...si ca sa spui ca in mare parte mizeria e facuta de acestia... inseamna lipsa de responsabilitate ,ca nu recunosti greselile concitadinilor tai . E foarte frumos sa crezi ca "Bucurestenii isi iubesc orasul si il respecta" dar nu se poate generaliza, eu trec prin Buc. la citeva luni si observ uneori multa indolenta la bucuresteni get-beget ; am facut facultatea in Buc. si imi va ramine mereu in suflet , practic as fi vrut sa ramin acolo dar nu se putea pe vremea lui ceasca.Dar nu neaparat din cauza oamenilor, nu mi se par mai buni ca in alte parti, ci pur si simplu orasul ,esti in "inima" tarii, e maximum ce-ti poate oferi tara asta(in multe sensuri, unele nedorite) .
          Evident , am vizitat Antipa demult, inainte de '89-mi-a placut mult- si cred ca orice roman ar trebui sa stie de acest muzeu , e unic la noi.
      • -4 (4 voturi)    
        HAHAHA (Joi, 15 septembrie 2011, 9:16)

        bucurestean [anonim] i-a raspuns lui V.R.

        M-am amuzat la comentariul tau, V.R. Ai perfecta dreptate. Sunt convins ca cei care spun "nu stii unde e Muzeul Antipa"??? n-au fost in viata lor la acest muzeu....
    • -1 (7 voturi)    
      une ieste muzeu Antipa (Joi, 15 septembrie 2011, 9:12)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      pai e cam la vreo o juma de ora pe jos de la bufetu gari de nord - o iei pe linga Crama Soferilor, cam asa vreo 300 de metri,o cotesi la stanga de cum ajungi la Bodega Porcului si mai mergi inca vreo 10 minute pina ajungi la tine la Carciuma Analfabetului,dupa care,daca mai ti minte unde aveai de gand sa te duci, treci bulevardu titulescu 9ai grije sa-l traversezi in plin trefic de basculante0 si daca ,din pacate, nu te-a lovit un camion de gunoieri,mai ai vreo 300 si ajungi pina la Muzeu Antipa.
      Daca,asa din intamplare, te intrebi ;da io ce treaba am acilea,ca asti de la Muzeu Antipa nu serveste bere la halba', intoarce-te inapoi la Gara de Nord si suie-te in primu personal de Scrofoasa.
      Drum bun!
    • -2 (2 voturi)    
      Doar .... (Joi, 15 septembrie 2011, 11:05)

      schoria [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

      .... muzeul "Grigore Antipa" îți este necunoscut ?
      Muzeul "Emil Racoviță" știi unde este ?......
      Dar "Muzeul Farmaciei"? (nu cel din Sibiu !)
    • +1 (3 voturi)    
      Unde ESTEEEEEE?!? :D :D (Joi, 15 septembrie 2011, 11:55)

      LaBamba [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Întreabă-l pe musiu Boc, cînd o mai trece prin Cluj, că el şi cu gloabele din Guvern domiciliază viyavi de Antipa. Te îndrumă el 100% ...
    • -1 (1 vot)    
      iti spun eu unde este: (Joi, 15 septembrie 2011, 12:32)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      e in Bucuresti, in P-ta Camelia Cojocaru; Adriana Stanciu; Theodor State; Cristina Mangu; Marcel Petre; Marin Baibarac; Stefan Bucurictoriei. In diagonala fata de cladirea guvernului. Se ajunge cel mai bine cu metroul pana la statia Victoriei.
      In rest nu e motiv de suparare ca ai intrebat, eu spre ex nu stiu nici un muzeu din Cluj.
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Joi, 15 septembrie 2011, 13:13)

        alex [anonim] i-a raspuns lui bancher

        Muzeul Caritas?

        Un fel de muzeu al figurilor de ceara...
    • +1 (1 vot)    
      Despre ardeleni (Joi, 15 septembrie 2011, 13:59)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Mai oameni buni, ardelenii sunt "civilizati" prin nastere, sunt "bine crescuti" prin nastere, sunt "inteligenti" prin nastere. Daca te nasti ardelean esti cel mai bun de pe pamant!!!

      Din cauza asta ei se prezinta: "Sunt Gigel, din Cluj, din Ardeal"( asta ca sa stie si ceilalti fraieri unde se afla Clujul).

      In concluzie ardeleanul nu are nevoie sa stie unde este muzeul, lui TREBUIE sa i se spuna. Ardeleanul nu trebuie sa stie sa se poarte, EL ESTE CIVILIZAT prin nastere. De asemenea el nu trebuie sa scrie, sa citeasca, sa asculte ca sa fie un om de cultura/stiinta, a se vedea rezultatele BAC-ului din Alba, Arad, chiar Timis.

      El este ardelean, deci nu exista mai bun, in rest se uita de sus la noi ceilalti moldoveni, sau "sudisti".

      PS EL nu este nevoit sa scrie corect romaneste, accentul trebuie sa reiasa si din cele cateva cuvinte cu care ne "cadoriseste".
      • 0 (0 voturi)    
        Buna asta... (Joi, 15 septembrie 2011, 14:50)

        black [anonim] i-a raspuns lui Emil

        o iau ca un banc , bineinteles. Un "sudist"
    • 0 (0 voturi)    
      Ce este cluj? (Joi, 15 septembrie 2011, 14:07)

      si io [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Ce este acela cluj?
    • 0 (0 voturi)    
      cluj (Joi, 15 septembrie 2011, 14:10)

      tot io [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      Nu inteleg de ce daca ai ceva mai bun de oferit nu oferi ci doar vorbesti despre asta. Daca clujul poate face un muzeu mai bun este liber oricand sa il faca.

      Invidia provine dintr-un complex de inferioritate.
    • 0 (0 voturi)    
      ia sa vedem (Joi, 15 septembrie 2011, 15:15)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      daca stii macar unde este Gradina Botanica din Cluj!

      Ca presupun ca nici pe aia nu ai vazut-o!
  • +7 (9 voturi)    
    Gratuit (Miercuri, 14 septembrie 2011, 20:51)

    ady624 [utilizator]

    Stiu ca nu exista bani, dar cred ca ar trebui ca macar Ministerul Educatiei sa ofere gratuit vouchere nominale (pentru a evita vanzarea acestora) fiecarui elev pentru a putea vizita muzeul gratuit (impreuna cu familia). Daca nu se poate, ar trebui ca scolile din Bucuresti sa faca vizite gratuite cu elevii la acest muzeu, vizitele fiind OBLIGATORII cu exceptia cazurilor izolate ale elevilor bolnavi la acea data, etc. Sunt in State si aici scoala face mereu vizite la muzee cu elevii (field trips). Uneori muzee, alteori parcuri, etc. Dar fac si sunt gratis, transportul fiind asigurat cu autobuzele de scoala. Deci se poate.

    In ceea ce priveste muzeul Antipa, sunt multumit si mandru ca a reusit sa se modernizeze. Mult succes!

    Multumesc,
    Adrian
    • +5 (7 voturi)    
      nu e nevoie sa fie nominale (Miercuri, 14 septembrie 2011, 23:53)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ady624

      ci sa fie utilizabile doar de elevi, e suficient.
    • +1 (3 voturi)    
      ai dreptate! (Joi, 15 septembrie 2011, 10:38)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui ady624

      Da, ar fi necesar.
      Alminteri, nu realizam nimic daca doar Muzeul Antipa este renovat si adus la zi cu tehnologica.
      "Nu sunt bani" nu poate fi o scuza, vizitele scolare ar trbui sa faca parte din curriculum.
      Altfel, avem un cerc vicios, ba chiar o spirala a degringoladei: nu sunt bani pentru renovarea / intretinerea muzeelor, acestea sunt in paragina, nu atrag vizitatori, elevii nu stiu de ele, nu incaseaza bani, deci nu au nici cu ce sa intretina patrimoniul existent, si asa mai departe ...
      • 0 (0 voturi)    
        Ma gandeam la altceva (Joi, 15 septembrie 2011, 14:00)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

        Eu mă gândeam la a băga cultura cu forța pe gâtul copiilor :) Atât cât putem, e păcat ca elevii de azi să fie mai interesați de Facebook decât de cunoștințe. La 30-40 de ani nu vor fi capabili să aibă o discuție cu cineva, o vor da din LOL în ROTFL. Punct și de la capăt.

        O zi bună,
        Adrian
  • +8 (8 voturi)    
    mai mult decat un facelift (Miercuri, 14 septembrie 2011, 21:09)

    mihai [anonim]

    @autor: sigur ca nu este un muzeu nou, dar nici un facelift nu este... uitandu-ne la poze se pare ca interioarele nu prea mai au multe in comun cu ce era inainte, asa ca suntem la Antipa ver. 2.0 :-)
  • -3 (7 voturi)    
    si naftalina? (Joi, 15 septembrie 2011, 0:14)

    dan [anonim]

    sper ca au 'dezamorsat' bomba de naftalina, care statea sa explodeze in orice nara de vizitator...
  • +5 (5 voturi)    
    mda... (Joi, 15 septembrie 2011, 9:56)

    me [anonim]

    poate ar trebui sa-mi misc si eu fundu lenes de la computer si sa vad muzeu... n-am mai vizitat vre-un muzeu din adolescenta...
    • 0 (0 voturi)    
      Te susțin (Joi, 15 septembrie 2011, 14:01)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui me

      Te susțin în acest demers!

      Vizitare plăcută!
      Adrian
    • 0 (0 voturi)    
      Recomadări (Joi, 15 septembrie 2011, 14:10)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui me

      Pentru cei cu sete de cunoaștere, Londra este de departe orașul care trebuie vizitat. Densitatea de muzee este foarte mare și - culmea - intrarea este gratuită la majoritatea acestora:

      The British Museum (metrou la Tottenham Court Rd)
      National History Museum (metrou la South Kensington)
      Science Museum (metrou la South Kensington)
      Victoria and Albert Museum (metrou la South Kensington)
      National Gallery (Trafalgar Sq, metrou la Charing Crossing)

      Lista poate continua... Toate muzeele de mai sus au intrarea gratuită, vizitarea lor serioasă necesitând cel puțin 3-4 zile.

      Personal aș fi de acord cu folosirea banilor pentru a reface toate muzeele și pentru a oferi intrare gratuită TUTUROR în detrimentul Catedralei Mântuirii Neamului... Din păcate nu am putere de decizie, însă toți împreună avem puterea de a influența decizia. Muzee gratuite, la alții se poate!

      O zi bună,
      Adrian
      • 0 (0 voturi)    
        ...sau Paris (Joi, 15 septembrie 2011, 15:27)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui ady624

        Londra sau Parisul. In Paris ai fara dar si poate ocazia sa vizitezi unele dintre cele mai renumite muzee din lume de la Louvre, Centre Pompidou (Muzeul National de Arta Moderna), Muzeul Orsay pana la ultra-modernul Branly! Biletele de intrare sunt intre 8 si 13 € insa merita fiecare banut.
  • -6 (8 voturi)    
    ... (Joi, 15 septembrie 2011, 10:07)

    Marcu [anonim]

    Exista si loc special amenajat pentru gratare?
    • -6 (10 voturi)    
      Muzeul fiind in Bucuresti fireste ca exista (Joi, 15 septembrie 2011, 10:45)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Marcu

      De altfel intreaga structura a fost construita in jurul locului pentru gratar si bere acesta fiind obiectivul central al muzeului, in concordanta cu aspiratiile si vocatiile regionale.
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Joi, 15 septembrie 2011, 13:37)

    Maria [anonim]

    grozav! :)
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare (Joi, 15 septembrie 2011, 13:59)

    anonim [anonim]

    Lasand la o parte balacareala eterna dintre romanasi extinsa pe atatea pagini, va intreb: voua va plac animalele impaiate?
  • 0 (0 voturi)    
    muzeul Antipa (Vineri, 16 septembrie 2011, 14:36)

    carmen [anonim]

    Domnilor, am si eu o problema..Decat sa va certati bucurestenii cu ardelenii, mai bine le-ati povesti celor care nu sunt de pe aici din sud, ce oras minunat avem si de cate sute de ani suntem pe aici..552 ....nici America nu era descoperita...iar cadoul pe care il primim de ziua noastra este acest minunat muzeu, pe care de altfel l-am vizitat a nu stiu cata oara, de cand m-am nascut aici... si pe care l-am vazut ultima oara cand a fost o expozitie de reptile...apoi am asteptat in fiecare an de noaptea muzeelor sa-l mai vad, dar a fost inchis....
    Vreau sa spun ca ma bucur tare mult ca mi-a revenit apetitul de a vizita muzee....si le-am cam vazut pe toate din bucuresti....si inca ceva...Avem un centru istoric minunant....asa ca nu mai trebuie sa mergeti la Paris, sa va salte politia de pe strada....veniti la Bucuresti si nu o sa va para rau...
  • 0 (0 voturi)    
    Cultura generala si particulara (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 13:28)

    Mens Sana [anonim]

    Pentru toti cei care nu va mai opriti din comentarii stupide (desi altii 100 de "destepti" au spus acelasi lucru inaintea voastra):

    Bunul simt e MULT mai important decat cultura si cunostintele.

    Nu mai folositi orice prilej pentru a jigni si a va scoate in evidenta "desteptaciunea".
  • 0 (0 voturi)    
    'Mare e Gradina ta, Antipa!' (Miercuri, 21 septembrie 2011, 12:31)

    sudist de Ploiesti [anonim]

    nu pot sa cred ca am avut rabdare sa citesc comentariile dintre 'sudusti' si 'clujeni', cum nu pot a crede ca tocmai tastez si eu unul: - Lasati deoparte divergentele, ca cine stie, poate va dati intalnire sa va si bateti! Mergeti sa vedeti muzeul -
    despre asta era vorba!!!
  • 0 (0 voturi)    
    si mie imi place (Miercuri, 21 septembrie 2011, 12:44)

    Ana [anonim]

    Abia astept sa merg cu Catalin!
    • 0 (0 voturi)    
      Ma bucur ca iti place (Vineri, 23 septembrie 2011, 13:57)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Ana

      Dupa ce mi-au sarit unii in cap, cel mai important este ca ma sustii tu : )). Multumesc.
      • 0 (0 voturi)    
        muz (Luni, 26 septembrie 2011, 13:57)

        catalin Varga [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        muzeul e un lucru bun, fara indoiala , daca autoarea scria un articol profesional si nu unul deplorabil, in viteza , nu ar mai fi fost atatea comentarii stupide . Pe viitor trebuiesc lasati specialistii sa si dea cu parerea, cand este vorba de stiinta, arta si literatura


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version