Un vaccin experimental împotriva cancerului este testat de către cercetători. Rezultatele sunt promițătoare

de Anda Zahiu     HotNews.ro
Miercuri, 12 septembrie 2018, 7:55 Science - Stiintele vietii

Vaccin
Un vaccin experimental care crește abilitatea sistemului imunitar de a lupta împotriva celulelor canceroase ar putea avea rezultate promițătoare împotriva tumorilor agresive dacă este însoțit de terapiile clasice, scrie drugtargetreview.com.

Cercetătorii susțin că adăugarea unei molecule de Diprovocim în vaccin poate atrage celule care se luptă cu cancerul în zonele tumorale. Experimentele acestora cu melanom făcute pe șoareci arată că aceste vaccinuri ar putea crește șansele de recuperare în cazurile în care terapia medicamentoasă nu funcționează.

,,Această co-terapie a avut un răspuns complet în tratarea melanomului”, a declarat profesorul Dale Boger, care a condus un studiu alături de laureatul premiului Nobel Bruce Beutler.

Cercetătorii au testat vaccinul pe șoareci cu o formă agresivă de melanom. Toți șoarecii din experiment au primit tratament împotriva cancerului PD-L1. Ulterior, aceștia au fost împărțiți în trei grupuri: unora li s-a administrat vaccinul, unora li s-a administrat vaccinul plus Diprovocim, iar restul au primit o altă moleculă alături de vaccin. Cercetătorii au observat o rată de supraviețuire de 100% în cazul șoarecilor care au primit vaccinul alături de molecula de Diprovocim.

Vaccinul va fi testat și în relație cu alte tratamente împotriva cancerului.

romanii nu cred in vaccinuri! (Miercuri, 12 septembrie 2018, 8:25)

kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

sunt produse toxice.
      Nu intoxica tu cu lipsa de informatii (Miercuri, 12 septembrie 2018, 8:51)

lasa [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

Se fac cercetari de zeci de ani de zile, acum au aparut si mijloace noi de nano tehnologie, cu care s-ar putea infrange acest flagel.
      Vaccinul nu este toxic, decat pentru persoanele fara multe circumvolutiuni.
      Si, nu doresc nimanui sa se confrunte cu un asemenea diagnostic. Dar sa refuzi un tratament, numai ca ai auzit asa, prin targ, sau mall, ca e toxic, e deja rea credinta si ironie ieftina
        Zodia Racului (Miercuri, 12 septembrie 2018, 9:17)

NoFive [utilizator] i-a raspuns lui lasa

Nu as numi cancerul “flagel”. ADN-ul uman codeaza aparitia cancerului, aparitia acestuia din urma fiind favorizata si de inaintarea in virsta, in sensul ca daca nu moare din alta cauza, pina la urma omul tot de cancer ar muri. Insa da, e o boala groaznica si e groaznic sa te confrunti cu ea, ca pacient sau ca ruda, ori prieten al vreunui pacient, asa ca orice forma de tratament gasita sau propusa de catre cercetatori nu poate fi decit o veste buna.
        Primul comentariul, cel cu vaccinul toxic eu cred ca e scris intr-o nota ironica totusi.
          Se va reusi si modificare de ADN (Miercuri, 12 septembrie 2018, 10:06)

lasa [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

Deja s-au reusit modificari de ADN, mai ales in sport , pentru cresterea motriicitatii si modificarii structurii musculare. E un caz de dopaj, imposibil de detectat, la ora actuala.
          Dar, daca se poate folosi si in scopul de a invinge o boala, ceea e ceva mai dificil, sigur se va ajunge si acolo.
          Exista si mecanisme care pot declansa autodistrugerea celulelor canceroase sau a oricaror celule care provoaca boli
          sau s e poate interveni ca autodistrugerea, care e inscrisa in ADN, si vine pe cale naturala, sa se produca mai tarziu si oameniisa imbatraneasca mai lent.
          Pentru mine a fost ca o insulta.....
          Ei, asta tot ironie vi se pare?
            Rac II (Miercuri, 12 septembrie 2018, 11:11)

NoFive [utilizator] i-a raspuns lui lasa

Continui sa cred ca acel mesaj e scris ironic. Dar asta e mai putin important. Ce spuneti dvs despre cercetarea si terapia genetica, da, probabil va fi posibil intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat. Exista terapii genetice de succes si acum, insa nu atit de multe pe cite ne-am dori. Exista si multe alte interventii care se pot face ADN-ului uman, insa unele sint interzise din motive umanitare. Totusi, avind in vedere ca perechile de baze chimice dintr-un ADN uman, ca numar, bat undeva la 3 miliarde, iar combinatiile si mutatiile in gene si alele sint infinite, iar motivele pentru care nu sint la indemina mai multe tratamente se inmultesc cind vine vorba de cit de greu se lasa descifrate si "abordate" genele si genomul uman, domeniul devine mai mult decit vast. Abia in anii 90, deci dupa 100 de ani de la descoperirea ereditatii de catre un calugar neamt pasionat de mazarea lui, genomul uman a reusit sa fie cartografiat, ceea ce a reprezentat o realizare de virf. Apropo de Centenare si alte festivisme pe alte meleaguri. Va recomand 4 lucrari foarte captivante despre istoria ADN, descoperirea si cercetarea lui, genetica, cancer, trecut, prezent si viitor, scrise pe intelesul omului doar curios, care nu e medic sau cercetator. Primele 2 sint in librarii acum, sint pe val, se vind bine in toata lumea, autor Yuval Noah Sarari; se numesc, prima Sapiens. O scurta istorie a omenirii, iar a doua Homo Deus, probabil ati auzit despre autor si cartile luii, merita citit. Al doilea autor se numeste Siddhartha Mukherjee, un relativ tinar medic oncolog american de origine indiana, cuceritor ca stil si eruditie in Imparatul tuturor bolilor - despre cancer - (e epuizata la noi, poate prin anticariat sau in original pe Amazon, cu titlul The Emperor of All Maladies), si Gena. O istorie fascinanta, cea din urma se gaseste actualmente in librarii la 80 de lei. Pe elefant.ro o luati la 48. Pe autori ii puteti urmari cu citeva interventii foarte interesante pe yt.
              Terminati, dom'le... (Miercuri, 12 septembrie 2018, 12:49)

Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

... cu autori dintr-astia decadenti (precis vreunul din ei e si homosexual), platiti de Big Pharma.
              Tot ce trebuie sa stie un bun roman despre vaccinuri se gaseste in cartea d-nei dr. Christa. Pentru cancer va rog sa vizitati blogul d-nei Olivia, unde veti afla ca orice cancer e un dezechilibru energetic si se trateaza cu deplin succes cu apa rece, rugaciuni, exercitii fizice in aer liber si o atitudine pozitiva fata de lume si viata. Merge si cu bicarbonat, dar numai unele forme de cancer.
                omisiuni (Miercuri, 12 septembrie 2018, 13:15)

NoFive [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

Platiti de Soros si de statul paralel, ati uitat sa mentionati domnule sau doamna bun roman. Ati uitat de asemenea sa mentionati blogurile doamnei Mița si a lui Tanti Flori, precum si cel al domnului Nelu. Ati uitat sa mentionati si cit de eficienta este apa de ploaie in tratarea cancerului. Si paratraznetul, daca tot e vorba despre un dezechilibru energetic.
                Hai, sanatate! Nu va mai obositi sa-mi raspundeti.
                  Ca tot vorbeati de ironie... (Joi, 13 septembrie 2018, 0:36)

Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

Care dintre noi n-a inteles ironia?
                    ironia (Joi, 13 septembrie 2018, 9:44)

NoFive [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

Eu n-am inteles-o, dar nu eram prea sigur. Sint multi care chiar cred cuvint cu cuvint in tot ce ati ironizat dvs acolo.
                    Multi taica, multi (Luni, 1 octombrie 2018, 15:41)

amicugri [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

Cu siguranta foarte multi n-au sesizat ironia, unii findca nu au senzorii necesari, altii fiindca sint pe deplin convinsi ca tanti Olivia stie si le vrea binele (in plus habar n-au ce-i aia stiinta si cu ce se maninca).
                Olivia Steer? (Joi, 13 septembrie 2018, 11:18)

lasa [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

Decadenti?
                In cazul asta nici notiunea de ironie niu o stapaniti.
                Multumesc @NoFive, mai avem un secol , pana intelege prostu' satului ce-i aia inginerie moleculara, genom, ADN, ARN.....
                Hesse a scris Siddhartha, o calatorie fascinanta, au indienii niste genii native, greu de explicat de ce au aparut acolo.
                  corectii (Joi, 13 septembrie 2018, 11:34)

NoFive [utilizator] i-a raspuns lui lasa

Pai in capcana asta am cazut si eu, ca omul si-a scris comentariul sa para prea serios, dar pina la urma si el e ironic.
                    E prostu' satului (Joi, 13 septembrie 2018, 12:35)

lasa [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

Sunteti prea ingaduitor,, ironia e un termen mult prea fin.
                    Prostu' satului urmareste Exatlon ,Xfactor, Las Fierbinti (aici am o rezerva) fotbal cu FCSB-Becali.
                    De unde sa scoata ironia? Pe mine m-a convins ca nu detine proprietatea termenilor........dar, va respect si parerea dvs, ca de aia cica suntem stat democratic.
                      Da' trebuie totusi sa recunoasteti... (Joi, 13 septembrie 2018, 19:08)

Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui lasa

... macar ca prostu' satului scrie corect romaneste, ceea ce nu e si cazul dvs.
                      Altfel, sunt impresionat ca urmariti cu atata asiduitate emisiunile alea TV incat stiti ca mi s-ar potrivi mie. Tineti-o tot asa.

Altfel, intr-un registru serios de data asta, badarania dvs. nici macar un minus nu merita.
                    Multumesc pentru incredere... (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:58)

Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

... si pentru prezumtia de buna credinta. E un gest care va face cinste, pe care-l apreciez si care ar trebui sa reprezinte normalitatea... dar din pacate a devenit o exceptie rara.