VIDEO Oamenii de ştiinţă au descoperit prima specie de dinozaur înotător

de I.B.     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 mai 2020, 10:41 Science - Terra

Spinosaurus
Foto: Nature
Oamenii de ştiinţă au crezut o lungă perioadă de timp că dinozaurii erau nişte creaturi cu mod de viaţă exclusiv terestru, însă o nouă fosilă descoperită în Maroc dezvăluie faptul că dinozaurii carnivori din specia Spinosaurus aegyptiacus erau "campionii" la înot ai Cretacicului, transmite Agerpres citândLive Science.

Dinozaurul de pradă Spinosaurus aegyptiacus, care putea ajunge la 7 metri lungime, avea o coadă neobişnuit de lată, asemănătoare unei vâsle şi care avea funcţionalitatea pe care o au cozile de crocodili, făcând posibilă deplasarea prin apă, conform unui studiu publicat în ediţia de miercuri a jurnalului Nature.

"Această descoperire reprezintă ultimul cui bătut în sicriu pentru ideea că dinozaurii non-aviari nu au pătruns niciodată în mediul acvatic", susţine Nizar Ibrahim, paleontolog la Universitatea Detroit Mercy, coordonatorul noului studiu. "Acest dinozaur îşi urmărea în mod activ prada în apă. El nu stătea în ape puţin adânci la pândă după un peşte care ar fi putut să se apropie prea mult", a adăugat el, citează Agerpres.

Si Crocodilul.... (Sâmbătă, 2 mai 2020, 10:53)

ggiiggii [utilizator]

ala ce mai este?:)))))
      "e pasare!" raspunde Bula (Sâmbătă, 2 mai 2020, 11:27)

natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

Invatatoarea "Bula, ce e taica-tu?"
      Bula "Securist"
      Invatatoarea "da copii, si crocodilul mai zboara uneori, asa, un pic mai jos, dar zboara..."
    dinosaurin marini (Sâmbătă, 2 mai 2020, 15:23)

Geologul [utilizator]

In anul 1973, la cursul de Paleontologia vertebratelor, Prof. Miltiade Filipescu de la Univestitatea din Bucurseti ne vorbea noua, studentilor de anul III la Geologie, despre doua specii de dinosurieni acvatici: Mosasaurus si Plesiosaurus. Asa ca, "noutataea" descoperirii faptului ca dinosaurii au trait si in apele marii, despre care este vorba in aceasta postare pe HotNews, este chestionabila, ca sa me exprim elegant.