300.000 de noi galaxii descoperite

de L. S.     HotNews.ro
Marţi, 19 februarie 2019, 23:06 Science - Spatiul

Zona centrala a galaxiei Calea Lactee
Foto: NASA, ESA, and G. Brammer
​Un studiu a folosit radioastronomia pentru a privi un segment de cer și a găsit 300.000 de surse de lumină nevăzute anterior considerate a fi galaxii îndepărtate, scrie Euronews.

Universul cunoscut a devenit mult mai mare.

„The Night Sky” a publicat marți grafice cu sute de mii de galaxii necunoscute anterior descoperite folosind un telescop care poate detecta sursele de lumină pe care instrumentele optice nu le pot vedea.

Echipa internațională din spatele observației spațiale a declarat că descoperirea lor reprezintă literalmente o nouă perspectivă asupra unora dintre cele mai profunde secrete ale universului, inclusiv fizica găurilor negre și modul în care se dezvoltă grupurile de galaxii.

Mai mult de 200 de astronomi din 18 țări au fost implicați în studiu, care a folosit astronomia radio pentru a privi un segment de cer peste emisfera nordică și a găsit 300 000 de surse de lumină nevăzute anterior considerate a fi galaxii îndepărtate.