updated_icon Actualizat acum 3 minute EUR 4.9207 USD 4.6726
search_icon
Science / Stiintele vietii
Luni, 5 Decembrie 2022
12:26 • SCIENCE

Science Report: Un britanic de 41 de ani va deveni primul „parastronaut” al lumii. Misterul tezaurelor de aur antice și originea lor comună. Originile muzicii ar sta în empatie

Vineri, 2 Decembrie 2022
13:10 • SCIENCE

Science Report: Unde au greșit cercetătorii când au vorbit de dispariția mamuților. Dinozaurul-rață ne învață lucruri folositoare despre viață. Zeci de mii de păsări au fost ucise în Peru, după ce au apărut primele focare de gripă aviară

Marți, 29 Noiembrie 2022
12:13 • SCIENCE

Science Report: Două minerale complet necunoscute au fost descoperite într-un meteorit de 15 tone. Cel mai mare vulcan activ al planetei a erupt din nou după 38 de ani. Urme ale unei specii umane necunoscute, descoperite într-un genom vechi de 50.000 de ani

Luni, 28 Noiembrie 2022
12:51 • SCIENCE

Science Report: Strămoșii câinilor șoricari au fost creați pentru a lupta în arenele romane. Crocodilii par să prospere în cele mai poluate râuri. Misterul mumiilor egiptene cu limbi de aur

Joi, 24 Noiembrie 2022
18:42 • SCIENCE

O nouă specie de dinozaur, descoperită în România. Cum arăta „reptila cu cap turtit” care trăia în Transilvania acum 70 de milioane de ani

13:48 • SCIENCE

Science Report: Peste un milion de decese, cifra reală a victimelor COVID din Rusia. Peste 40% din populația planetei crede în vrăjitoare. Dieta paleolitică era mult mai rafinată mai elaborată decât ne imaginam

11:58 • SCIENCE

Știi ce înseamnă un ronnametru? Dar un quettagram? Sistemul internațional a fost extins cu noi prefixe

Miercuri, 23 Noiembrie 2022
15:46 • SCIENCE

Science Report: Cum se hrăneau bizarele creaturi de acum peste 550 de milioane de ani. De ce sistemul de scriere chinezesc este unul neobișnuit. Dropiile cunosc și folosesc plantele medicinale

Marți, 22 Noiembrie 2022
14:37 • SCIENCE

Science Report: Cine a fost primul scriitor din istorie al cărui nume îl cunoaștem? Roboții vor patrula străzile Chinei alături de polițiști. T-Rex ar fi putut fi mult mai masiv decât o arată fosilele

Luni, 21 Noiembrie 2022
15:44 • SCIENCE

Science Report: Misteriosul efect al drumurilor romane, pe care îl simțim și azi. Doi vulcani au erupt în Rusia. Noi cazuri de COVID și noi decese au fost anunțate de China

Vineri, 18 Noiembrie 2022
14:33 • SCIENCE

Science Report: Sute de mii de tone de bacterii sunt eliberate anual de topirea ghețarilor. Seceta din China ar putea avea efecte mai grave decât cele provocate de pandemia Covid. Artefacte ale faraonului Tutankhamon au fost regăsite la un secol de la descoperirea acestuia

12:35 • SCIENCE

Activitate intensă în spațiul cosmic: trei activități extravehiculare în trei zile

Miercuri, 16 Noiembrie 2022
19:56 • SCIENCE

Numărul spermatozoizilor s-a redus cu peste 50%. Cauze și efecte pentru specia noastră

13:28 • SCIENCE

Science Report: Oamenii de știință au stabilit echipa cu cele mai mari șanse de a câștiga Cupa Mondială. Omenirea a atins borna de 8 miliarde de indivizi. Ce urmează? De ce India nu va aplica politica „unicului copil”

Marți, 15 Noiembrie 2022
13:58 • SCIENCE

Science Report: Găurile de vierme ar fi fost deja descoperite. Cea mai veche dovadă a folosirii focului pentru a găti hrana a fost descoperită în Israel. Media de viață a albinelor s-a redus cu 50% în ultimii 50 de ani.

Vineri, 11 Noiembrie 2022
13:52 • SCIENCE

Science Report: Cantitatea de metan eliberată în atmosferă după sabotarea conductelor Nord Stream a fost insignifiantă. A fost identificat un nou episod major de extincție a vieții. Un odeon antic, complet necunoscut, a fost descoperit în sudul insulei Creta

Joi, 10 Noiembrie 2022
14:11 • SCIENCE

Science Report: Mumia lui Ötzi, bărbatul preistoric înghețat în Alpi, ar putea fi doar una dintre multe altele. Rapoartele cu privire la emisiile gazelor cu efect de seră au fost false. Arheologii mexicani au fost nevoiți să îngroape la loc o descoperire de excepție

Miercuri, 9 Noiembrie 2022
13:46 • SCIENCE

Science report: Ce conține cea mai veche frază canaanită descoperită vreodată? Se pregătește un protocol pentru contactul cu extratereștrii. Peste 90.000 de europeni vor muri anual din cauza creșterii temperaturilor

Luni, 7 Noiembrie 2022
14:18 • SCIENCE

Science Report: Biodiversitatea mamiferelor din Europa ar fi la fel de bogată ca acum 8.000 de ani. Lupii din Olanda vor fi împușcați cu bile cu vopsea. India va închide școlile din New Delhi din cauza poluării excesive

Duminică, 6 Noiembrie 2022
11:19 • SCIENCE

Digi 24: Cum arăta un "vampir" din secolul al XVIII-lea. Criminaliștii au reconstruit chipul unui bărbat îngropat în Connecticut

Vineri, 4 Noiembrie 2022
14:08 • SCIENCE

Science Report: Criză neobișnuită în Portugalia. Cadavrele nu se mai descompun. Trecerea la gazele lichefiate nu este cea mai fericită idee. Ar putea cafeaua să ofere protecție împotriva virusului Covid?

Joi, 3 Noiembrie 2022
14:45 • SCIENCE

Câte ore trebuie să dormi ca să fii sănătos. Cercetătorii au analizat datele colectate 25 de ani si au ajuns la o concluzie

10:38 • SCIENCE

Science Report: În ciuda războiului, Rusia a livrat Franței echipament pentru cel mai mare reactor de fuziune nucleară. Alexandria, al doilea mare oraș egiptean, va dispărea sub ape în câteva decenii. Balenele albastre înghit zilnic până la 45 de kilograme de plastic

Miercuri, 2 Noiembrie 2022
21:23 • SCIENCE

„Ora de vară” este mai neplăcută pentru organism decât cea standard

Marți, 1 Noiembrie 2022
13:57 • SCIENCE

Science Report: O nouă veste proastă pentru cei care sperau să descoperim viață extraterestră. Neanderthalienii ar fi dispărut de la prea mult sex cu Homo sapiens. Important e să fii optimist, chiar și când catastrofa climatică bate la ușă

Luni, 31 Octombrie 2022
13:47 • SCIENCE

Science Report: Cum apar și cum se propagă ipotezele conspiraționiste. Murăturile și mâncarea fermentată vă scapă de stres. Coșmarurile pot fi alungate cu doar un singur sunet de pian

Joi, 27 Octombrie 2022
13:53 • SCIENCE

Science Report: Cei care cred în paranormal tind să se sperie mai ușor de vaccinul anti-Covid. Niciun asteroid apocaliptic nu ne amenință în următorii 100 de ani. Am eșuat cu programele de reducere a încălzirii globale.

Marți, 25 Octombrie 2022
12:16 • SCIENCE

Science Report: Cum puteți slăbi cu ajutorul nisipului purificat. Pisicile se atașează de stăpânii lor, dar nu vor să o arate. Cum se formează amintirile pe timpul somnului

Luni, 24 Octombrie 2022
13:16 • SCIENCE

Science Report: Șansele de a găsi viață extraterestră în Calea Lactee ar trebui recalculate. Ce boală infecțioasă tocmai a detronat Covidul?. Vă e frică de injecții? Iată rezolvarea!

Joi, 20 Octombrie 2022
13:31 • SCIENCE

Science Report: Cum resimțim și azi efectele Marii Ciume din secolul al XIV-lea. Scandal uriaș după ce americanii au creat un hibrid Covid-19 în laborator Ca să eviți sedentarismul ai nevoie doar de prieteni activi

07:00 • SCIENCE

Ce ne dezvăluie oasele și dinții din două peșteri din Siberia: oamenii de Neanderthal trăiau în grupuri familiale mici

Miercuri, 19 Octombrie 2022
19:14 • SCIENCE

Botaniștii din China au reușit să obțină semințe de la floarea cadavru, aflată pe cale de dispariție

13:28 • SCIENCE

Science Report: Zona arctică ar putea fi focarul viitoarei pandemii. De ce unele persoane sunt adevărați magneți pentru țânțari? Cine făcea geometrie acum 141.000 de ani?

Marți, 18 Octombrie 2022
12:55 • SCIENCE

Science Report: Bizareriile Lagașului, unul dintre cele mai vechi orașe mesopotamiene. Un mozaic inestimabil, vechi de 1.600 de ani, a fost recuperat în Siria. Ar putea fi recunoscute oceanele lumii ca o entitate vie?

Luni, 17 Octombrie 2022
14:19 • SCIENCE

Science Report: ​Scandalul OZN-urilor de pe cerul Ucrainei. MeToo în spațiu, sau cum previne NASA hărțuirea sexuală. Seceta ne lasă fără lapte, cafea și bere

Vineri, 14 Octombrie 2022
09:16 • SCIENCE

Science Report: CIA se implică în clonarea mamuților. Ascultați cântecul păsărelelor ca să fiți mai sănătoși la cap! Neanderthalienii și Homo sapiens au avut o relație complicată

Joi, 13 Octombrie 2022
14:14 • SCIENCE

Science Report: Dinozaurii mumificați ar putea fi mai răspândiți decât se credea. Ce ne mai spune ADN-ul din sedimente despre viața comunităților preistorice. Bărbații cu un IQ mai mare sunt predispuși să parieze pe cursele de cai

Miercuri, 12 Octombrie 2022
22:35 • SCIENCE

A fost descoperită o nouă grupă sanguină: se numește Er

13:11 • SCIENCE

Science report: Ce este al treilea pol al Pământului. Cum ne-ar ajuta pe noi banalul broccoli să descoperim viață pe alte planete. Luna e locul perfect pentru cea mai importantă rezervă a omenirii

Marți, 11 Octombrie 2022
12:33 • SCIENCE

Science Report: Fosile umane vechi de 6.000 de ani confirmă mituri străvechi. Marte ar fi fost plină de microbi, dar a scăpat. De ce nu ne putem gâdila singuri?

Luni, 10 Octombrie 2022
13:44 • SCIENCE

Science Report: Sute de monumente și construcții străvechi, găsite într-un loc neașteptat. Ce este caviarul mexican. De ce nu e bine să mâncați noaptea

Joi, 6 Octombrie 2022
08:47 • SCIENCE

Science Report: De la paranormal la știință sau cum se explică senzația de deja-vu. Efectul dușului, sau de ce ești mai creativ când lași mintea să zboare. Microbiologii belgieni susțin că au îmbunătățit gustul berii.

Miercuri, 5 Octombrie 2022
12:51 • SCIENCE

Al cincilea cercetător din istorie care a câștigat un al doilea Premiu Nobel / Premiul pentru Chimie s-a acordat în 2022 pentru dezvoltarea chimiei click și bio-ortogonale

09:46 • SCIENCE

Premiile Nobel 2022: Pielea artificială, „chimia bio-ortogonală” și vaccinurile ARNm, printre favoritele la Premiul pentru Chimie decernat miercuri

Marți, 4 Octombrie 2022
13:29 • SCIENCE

Science Report: Purtarea măștii ne face mai buni și mai responsabili. Trebuie să ne facem griji pentru următorul val Covid? Cât de inteligenți erau ihtiozaurii?

12:19 • SCIENCE

15 noi specii ameninţate cu dispariţia, în Australia. Ultimul pe lunga listă, micul wallaby Parma

Luni, 3 Octombrie 2022
13:56 • SCIENCE

Science Report: Amasia, viitorul supercontinent, se va forma în Pacific. Faimosul tiranozaur Sue ar fi putut fi gay. De ce avem peste 300 de rase de câini și doar 42 de pisici?

12:33 • SCIENCE