Intalnire webPR

VIDEO Florian Ciolacu: Succesul oricarei companii in a-si dezvolta business-ul international este conditionat de existenta unui portofoliu de produse si de servicii, care o diferentiaza de alte companii

de     Smile Media
Vineri, 19 aprilie 2013, 17:59 Science - Tehnologie


Florian Ciolacu
Foto: Hotnews
Ce atuuri ii sunt necesare unei firme pentru a ajunge sa-si vanda produsele in 26 de tari si ce o face mai buna decat competitia? Ce solutii informatice sunt cautate de beneficiarii internationali? Cum pot fi depasite barierele culturale, lingvistice si geografice?

Florian Ciolacu, Vicepresedinte International Accounts and Partners SIVECO Romania, a discutat online cu cititorii despre reusita in afacerile internationale, despre ce vor sa cumpere beneficiarii externi si ce conteaza cel mai mult atunci cand dezvolti proiecte internationale in domeniul software.

Fragmente din interviul video:
  • Intr-un demers de succes pentru castigarea unor piete internationale sunt importante cateva lucruri: sa ai propriile produse este un real avantaj, sa ai produse competitive e un avantaj si mai mare, sa fie recunoscute international e un avantaj competitiv- te pozitioneaza printre cei care sunt luati in considerare atunci cand un client priveste catre identificarea unui furnizor.
  • Dincolo de acestea, importante sunt exigenta interna, disciplina, entuziasmul echipei, capacitatea fiecaruia de a fi proactiv, de a gandi in avans.
  • Exista nevoia ca echipa sa fie motivata, raspunsurile tehnice sa fie bine fundamentate, metodologiile puse in descrierea propunerilor sa fie bine adaptate
  • Diferentele culturale reprezinta niste conditii pe care trebuie sa le cunosti obligatoriu
  • Succesul nostru si succesul oricarei companii in a-si dezvolta business-ul international este conditionat de existenta unui portofoliu de produse si de servicii, care o diferentiaza de alte companii
  • Noi ne-am concentrat pe acele produse pentru care am acumulat in tara referinte, pe care mai apoi le-am promovat catre pietele externe
  • Produsele de eLearning au fost primele pe care le-am exportat, le-am adaptat diferentelor culturale, le-am adaptat valorilor, normelor, cutumelor tarilor unde noi am reusit sa ne dezvoltam afacerile
Urmariti integral materialul video:



In 2007, SIVECO a inceput implementarea de solutii de eLearning in afara Romaniei. Azi, compania dezvolta in 26 de tari de pe 3 continente proiecte in domeniul educatiei, sanatatii, vamilor, proiecte de Credit Bureau si Enterprise Applications Suite. Compania romaneasca si-a deschis birouri regionale in Belgia, Kazakhstan, Emiratele Arabe Unite, Bulgaria si Turcia de unde coordoneaza proiectele de informatizare alaturi de parteneri locali.

Florian Ciolacu, Vicepresedinte pentru Vanzari Internationale la SIVECO Romania, a absolvit Facutatea de Fizica (Magurele), Universitatea din Bucuresti in 1992.  A fost profesor de fizica la Liceul Gheorghe Lazar din Bucuresti,  cercetator la Institutul de Stiinte ale Educatiei din Bucuresti (Sectia Curriculum), si a fost membru al Grupului de lucru cu Banca Mondiala pentru reforma educatiei (1993-1995).

Incepand cu 1995 a lucrat pentru Ministerul roman al Afacerilor Externe, diplomat in cadrul Directiei ONU si Institutii Specializate.
 
In perioada 200-2004 a fost responsabil pentru relatiile Romaniei cu institutiile specializate din sistemul ONU la Geneva, diplomat in cadrul Misiunii Permanente a Romaniei la ONU Geneva, urmarind in particular promovarea cooperarii dintre Romaniei si Uniunea Internationala a Telecomunicatiilor, Organizatia Mondiala a Proprietatii Intelectuale, CERN (Organizatia Europeana pentru Cercetari Nucleare).
Este absolvent al programului “Science, Technology and Innovation Policy for Development”, JFK School of Government, al Universitatii Harvard, precum si al mai multor cursuri post-universitare organizate de MAE Romania, ASE Bucuresti, OMPI (Geneva) si Comisia Europeana.

Din 2006 s-a alaturat echipei SIVECO in calitate de Business Development Manager si apoi Vicepresedinte pentru Vanzari Internationale. Din aceasta pozitie coordoneaza proiectele internationale de informatizare ale SIVECO si activitatea celor cinci birouri regionale..


Citeste mai multe despre   



Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














3433 vizualizari

  • Colaborez à GENEVE (Sâmbătă, 20 aprilie 2013, 8:15)

    SRA [utilizator]

    Buna Ziua,

    Voi fi scurt, cunosc firma mama din FRANTA si colaborez bine in GENEVE, doua intrebari :

    1. Nu este capabil SIVECO a rezolva softul pe care NICA doreste sa-l achizitioneze din afara cu 50 mil EURO ? ( A vedea de asemenea cadastrul ) o colaborare cu GENEVE este posibila.

    2. Sitemul de sanatate sufera din cauza lipsei unui sistem de tarifare de type www.tarmed.ch si de complementul circulari facturi intre pacient - medic - cassa de asigurare casa de asigure, SIVECO nu este capabil a gasi solutia ???

    Sper ca SIVECO a depasit perioada dificultatilor financiare si va reveni in forta cu GMAO !!! Nu ezitati a ma contacta !!!
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:05)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui SRA

      Relatiile de afiliere intre SIVECO Romania si SIVECO Group Franta s-au incheiat in anul 2000 prin retragerea grupului din actionariatul SIVECO Romania.

      Pastram o colaborare foarte buna cu grupul, dar restransa avand in vedere business-ul de nisa al grupului si portofoliul extins de proiecte produse, servicii dezvoltate de catre noi.

      Cifra de afaceri a crescut pentru noi de la an la an si ne-am extins international.

      Referitor la programele pentru Romania la care faceti referire, ca unul dintre principalii actori pe piata IT, urmarim si dorim sa fim implicati in programele strategice de informatizare ale tarii.
  • solutii de angajare (Sâmbătă, 20 aprilie 2013, 17:02)

    ala_ [utilizator]

    Buna ziua,

    as dori sa aflu mai multe despre solutiile aplicate de SIVECO cu forta de munca. Domeniul IT este flexibil si dinamic si probabil ca fara a fi fi flexibil si dinamic in relatia cu resursele umane, pur si simplu nu ati reusi sa fiti performanti.
    Angajati tineri pe care ii formati dumeavoastra sau experti?
    Ce forma de salarizare au angajatii dumeavoastra?Angalati permanenti (carte de munca) la sediu principal, angajati remote (PFA? sau SRL-uri colaboratoare?), prin intermediari (temporari, project-based)?

    Cum gasiti colaboratori in tarile partenere, si deasemenea cum se desfasoara relatia de colaborare? Apelati la firme intermediare sau prefereati sa angajati dumeavoastra (printr-o filiala sau alte metode)?

    Va multumesc.
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:15)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui ala_

      Domeniul IT este probabil mijlocul si cadrul care a favorizat cel mai mult cresterea mobilitatii fortei de munca. Totodata, a incurajat angajarea tinerilor si a valorificat pe deplin creativitatea si capacitatea lor de inovatie, a identificat modalitati de lucru de neimaginat pentru alte domenii sau care, istoric privind, acum 10 ani pareau utopii.

      SIVECO Romania angajeaza tineri entuziasti si creativi, investeste in pregatirea lor pe domeniile pe care sunt angrenati, urmareste crearea de parteneriate cu alti actori internationali, creand echipe de proiect care lucreaza ca niste organizatii virtuale, dar real capabile sa gestioneze task-uri complexe.

      Avem angajati permanenti o echipa de tineri alaturi de seniorii companiei, care formeaza structura de baza a organizatiei, avem angajati pe proiecte si avem un numar mare de angajati in proiecte internationale recrutati de pe pietele locale.

      Pentru facilitarea integrarii tinerilor in proiectele SIVECO am initiat un program cu institutii universitare - Academia SIVECO - prin intermediul caruia ii "supracalificam", pregatindu-i pentru utilizarea celor mai noi tehnologii informatice, metodologii, proceduri etc.

      Intr-adevar, performanta depinde intr-o buna masura de capacitatea organizatiei de a-si mobiliza resursele rapid si eficient, anticipand nevoia acestora de pregatire pe domeniul specific.
  • firme locale (Duminică, 21 aprilie 2013, 11:32)

    MariMarin [utilizator]

    Cand faceti afaceri in alta tari nu aveti de infruntat competitia locala? Adica cum poate o firma romaneasca sa intre intr-o tara care banuiesc ca are firme locale de IT care au avantajul ca stiu cultura, decidentii, legislatia? Guvernele din acele tari nu-si sustin propriile firme locale?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:22)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui MariMarin

      Globalizarea in domeniul IT este o provocare, dar si o sansa pe care noi am stiut sa o valorificam. Guvernele si companiile private inteleg cel mai bine ca performanta lor depinde de modul in care utilizeaza noile tehnologii pentru a lua decizii corecte, pentru a utiliza eficient resursele disponibile, pentru a fi mai competitiv. Prin urmare, sansa noastra in alte tari s-a multiplicat odata cu deschiderea guvernelor catre reforme si procese de modernizare, care implica investitii in IT, dar luand in considerare modele reusite si bune practici. Aici intervine avantajul nostru competitiv in raport cu firmele locale din alte tari. Evident exista o "apropiere" si o sustinere catre actorii locali.

      Modelul nostru de business aduce alaturi produse de inalta calitate, referinte solide si parteneri locali, pozitionandu-ne castigatori in aceasta competitie pentru proiecte.
  • negocieri (Luni, 22 aprilie 2013, 9:06)

    Anton [anonim]

    Eu lucrez la o firma de instalatii si am avut odata sansa sa ajung in Kazakhstan pentru un contract. Ce am observat este ca pe ei ii intereseaza foarte mult cine te recomanda, indiferent cat le spui ca faci treaba excelenta. Daca nu au referinte excelente nu prea stau cu tine de vorba. Altfel, sunt amabaili si iau decizii rapide. Ati ajuns sa negociati prin partea rusa?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:26)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Anton

      Fiecare tara are un mod specific de a trata cu partenerii si furnizorii. Noi lucram in Kazakhtan incepand cu 2011, pe un proiect guvernamental in domeniul educatiei. Castigarea proiectului a fost rezultatul unei negocieri complexe, proces in care am pornit de la recunoasterea si acceptarea calitatii ofertei noastre. Principala provocarea era sa convingem clientul in legatura cu capacitatea noastra de a duce la bun sfarsit proiectul.
      In tarile din aceasta zona increderea clientului in partenerul/furnizorul solutiei este la fel de importanta ca si calitatea produsului ofertat.
      Am finalizat in conditii perfecte proiectul si ne-am "calificat" in etapele urmatoare de vanzari de proiecte in Kazakhstan.
  • intrebare (Luni, 22 aprilie 2013, 10:09)

    Andreea I. [anonim]

    Una din marile probleme atunci cand faci afaceri in strainatate este necunoasterea culturii. Exista o analiza pe care o faceti inainte de a pleca la negocieri, ma refer in special la analiza psihologiei comunitatii careia va adresati?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:31)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andreea I.

      Fara o cunoastere detaliata a obiceiurilor, valorilor culturale si sociale ale celor cu care urmeaza sa negociezi intrarea ta intr-o relatie contractuala, sansele de reusita sunt minime. Prin urmare, a trebuit sa ne creeam proceduri si metodologii interne privind abordarea dezvoltarii unei noi piete in raport cu valorile socio-culturale locale.
      In acelasi spirit, oamenii care fac parte din departamentul de vanzari internationale dispun individual de o experienta relevanta in raport cu tarile pe care le gestioneaza - a fost un criteriu de recrutare.
  • contracte strainatate (Luni, 22 aprilie 2013, 10:10)

    Leonica [utilizator]

    Cum se castiga contractele in strainatate? Te duci si depui oferta,e pe baza de recomandari sau numai prin licitatie ?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:36)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Leonica

      Semnarea contractului este doar o etapa intr-un proces complex al relatiei client-partener/furnizor. In relatia cu clientul, strategia noastra de vanzari internationale ne pozitioneaza ca partener, si nu simplu furnizor. Am reusit sa castigam si sa ducem la bun sfarsit proiectele, fiind alaturi permanent de client, oferindu-i acea capacitate de a transforma nevoile lui specifice intr-un produs bazat pe o tehnologie creativa. Recomandarile rezultate in urma unor proiecte implementate cu succes joaca un rol important in procesul de vanzare si reprezinta in faza de eligibilitate criterii eliminatorii. Ele nu sunt insa suficiente. Achizitiile se fac doar prin licitatii, unde alaturi de recomandari trebuie sa garantezi capacitate solida de implementare.
  • motive (Luni, 22 aprilie 2013, 10:11)

    niculina35 [utilizator]

    Daca ar fi sa spuneti 3 motive pentru care ati fost mai buni decat altii care ar fi acelea?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:39)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui niculina35

      Multumesc pentru intrebare. Avantajele competitive SIVECO constau in solutiile informatice performante, inovative si creative oferite, capacitatea de actiune a unei echipe cu o atitudine permanent proactiva si capacitatea de a crea o relatie win-win cu clientul, bazata pe o atitudine "smart and open".
  • sfaturi (Luni, 22 aprilie 2013, 10:12)

    istetu [utilizator]

    Ca fost diplomat ce sfaturi aveti pentru firmele care vor sa ajunga in Golful Persic? Banuiesc ca sunt anumite cutume care ar trebui respectate si riscuri pe care oamenii de afaceri ar trebui sa le stie bine.
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:44)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui istetu

      Lectia diplomatiei in promovarea competitivitatii unor produse romanesti pe pietele emergente a fost foarte utila. Abordarea noastra s-a bazat pe buna cunoastere a valorilor socio-culturale si cutumelor locale, detaliate intr-o buna cunoastere a clientului, precum si in mentalitatea pe care o are fiecare membru al echipei, ca exista intotdeauna un mod creativ prin care sa ne diferentiem pozitiv de ceilalti.

      Castigarea proiectelor in Orientul Mijlociu sau in tarile din Caucaz nu e intamplatoare, ci este rezultatul promovarii unor produse care indiscutabil sunt situate la standardele internationale de calitate, dar si existenta unei echipe motivate, bine pregatite pentru spatiile pe care le coordoneaza comercial.
  • firme romanesti (Luni, 22 aprilie 2013, 10:14)

    crighitzulica32 [utilizator]

    Cat de cunoscute sunt firmele romanesti in afara tarii? Adica nu se intampla sa caute pe harta tara noastra?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:49)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui crighitzulica32

      Nu e surprinzatoare afirmatia ca Romania este o tara binecunoscuta pe harta internationala a proiectelor informatice. Noi am reusit sa ne consolidam reputatia internationala pe parcursul ultimilor 10 ani, in particular oferind produse inovative in cadrul unor programe ambitioase de reforme lansate de guverne. Este foarte importanta depasirea barierelor socio-culturale prin castigarea increderii partenerilor internationali si a clientilor din fiecare regiune in parte. Un proiect implementat cu succes creste capitalul de incredere si asigura conditiile pentru dezvoltarea ulterioara a business-ului in tara respectiva.
  • educatie in tarile arabe? (Luni, 22 aprilie 2013, 10:18)

    Alexandru [anonim]

    Buna ziua,
    Intrucat sunt foarte interesat de lumea araba, in general, si de tarile din Golf, in particular, as dori sa va adresez doua intrebari:
    1. Produsul intern brut in zona Golfului este imens, ceva la 50 de mii de dolari pe cap de locuitor. Cum de fac investitii de-abia acum in informatizarea scolilor si noi am inceput asta din 2000 ? Cum explicati aceasta intarziere intr-o tara foarte bogata?
    2. Tot spuneti ca Siveco este exportator de educatie . Am ajuns sa facem noi educatie altora ?
    Multumesc.
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 12:55)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Alexandru

      Raspunsul meu este de iesire din paradigma de gandire ca transferul de cunoastere sau tehnologie poate sa aiba loc doar dinspre tarile dezvoltate catre cele mai putin dezvoltate. Exemplul tarilor emergente este relevant. Tarile Golfului Persic au capacitate mare de investitie in cele mai noi si inovative tehnologii, programele lor de modernizare nu exclud, ci incurajeaza colaborarea cu firme din tari emergente sau mai putin dezvoltate.

      SIVECO Romania este principalul furnizor de lectii in format digital pentru tarile din zona Golfului. Am pornit cu un proiect in domeniul eLearning in UAE si ne-am extins in regiune, fiind "promovati" de Ministerul emiratez al Educatiei catre celelalte tari arabe.
  • exporturi de peste 50% (Luni, 22 aprilie 2013, 10:26)

    emi_andrei1971 [utilizator]

    Inainte de 1989 tara noastra avea exporturi de peste 50% catre URSS. Mai sunt sanse sa reinviem colaborarea cu ei sau am pierdut de tot sansele?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:00)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui emi_andrei1971

      Piata fostelor state sovietice este una uriasa, cu un potential de dezvoltare al business-ului atragatoare. Kazakhstanul reprezinta una dintre destinatiile particulare ale investitiilor straine directe la nivel mondial. Asta pentru ca resursele disponibile sunt angajate in proiecte majore de modernizare, care evident implica noi tehnologii IT. Prin urmare, zona CIS, Asia Centrala, Caucaz reprezinta o destinatie particulara pentru extinderea business-ului SIVECO. Derulam in prezent proiecte majore in Azerbaijan, Kazakhstan Si Georgia, iar anul 2013 ne va confirma extinderea catre alte doua tari din Asia Centrala.
      Cred ca noi am reusit sa dovedim ca recastigarea pozitiei Romaniei pe piata fostelor tari sovietice reprezinta o cauza castigata.
  • egipt (Luni, 22 aprilie 2013, 10:30)

    anonim [anonim]

    Cum mai merg proiectele din Egipt in noul context politico-economic? Va ingrijoreaza situatia din Nordul Africii?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:03)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui anonim

      Primavara araba ne-a obligat la o repozitionare strategica a dezvoltarii noastre internationale. Proiectele urmarite de noi in Egipt, Libia, Siria si tarile din nordul Africii au fost intarziate, dar nu le-am abandonat. Avem o relatie solida cu partenerii internationali si locali, urmarim direct evolutia in proiectele vizate astfel incat sa le putem castiga la momentul lansarii.
  • continut educational (Luni, 22 aprilie 2013, 10:31)

    Emi65 [utilizator]

    Este adevarat ca ati dezvoltat mii de lectii in rusa si kazaha ? Cat de greu este sa dezvolti continut educational in alte limbi, pentru culturi diferite fata de a noastra?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:06)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Emi65

      Dezvoltarea de continut educational multimedia in diferite limbi, adaptat perfect la curricula si cultura tarii respective, a constituit un avantaj competitiv imens pentru SIVECO. Numai anul trecut am dezvoltat peste 4000 de resurse educationale in limba rusa si kazaha, lectii pilotate initial in 530 de scoli din Kazakhstan, care urmeaza a fi extinse la nivel national.
      Avem echipe mixte care pun alaturi dezvoltatori, softisti, profesori si psihologi locali astfel incat elevii din Azerbaijan, Kazakhstan, UAE sau Bulgaria invata folosind lectii perfect adaptate educatiei specifice.
  • londra (Luni, 22 aprilie 2013, 10:32)

    Leonica [utilizator]

    Cum de o singura firma din Romania a luat atatea premii la Londra ?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:10)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Leonica

      La Londra am fost nominalizati foarte recent drept castigatori ai premiilor European IT Excellence Awards. O performanta extraordinara avand in vedere ca am concurat cu 64 de companii IT din 15 tari europene. Selectia facuta din juriul international a fost rezultatul unui proces exigent de evaluare pe parcursul mai multor luni. E o onoare si o referinta pentru proiectele romanesti ca sunt recunoscute si apreciate la nivel european, suntem convinsi ca asta se va reflecta si in extinderea business-ului IT romanesc in alte tari.
  • comisia europeana (Luni, 22 aprilie 2013, 10:37)

    anonim [anonim]

    Am citit recent ca Siveco a obtinut un contract cu Comisia Europeana pentru dezvoltarea unui portal. Care credeti ca au fost principalele dumneavoastra atuuri in castigarea acestei licitatii?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:18)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui anonim

      SIVECO Romania este deja implicata in dezvoltarea a peste 20 de proiecte pentru organizatii importante din structura comunitara. Avem in derulare proiecte pentru Agentia executiva pentru sanatatre si consumatori, Eurostat, Oficiul pentru publicatii al Comisiei Europene, Agentia europeana de siguranta a aviatiei.
      In cei 6 ani de activitate la Bruxeles, Strasburg sau Luxemburg, am livrat proiecte complexe castigate in competitie cu cei mai importanti actori IT europeni.
      Au contat mult referintele si reputatia SIVECO, dar determinanta a fost capacitatea noastra de a ne adapta la metodologiile si cerintele specifice ale institutiilor Comisiei, respectiv seriozitatea si capacitatea echipei tehnice si consultanta puse la dispozitie in proiecte.
  • sucursale (Luni, 22 aprilie 2013, 10:38)

    cocheta [utilizator]

    Pentru 2013 aveti in plan sa deschideti noi sucursale in afara tarii? Daca da, care sunt tarile de interes?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:21)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui cocheta

      Pentru 2013 luam in considerare deschiderea de noi birouri internationale de reprezentare, in vederea sustinerii activitatii noastre in continua expansiune.

      In functie de evolutia proiectelor pe care le avem deja planificate vom stabili locatiile, echipa locala, structura de organizare si relatia cu "firma mama", astfel incat sa putem integra eficient aceste noi entitati in piata locala.
  • dezvoltare (Luni, 22 aprilie 2013, 10:45)

    simona [anonim]

    Cat la suta din venituri aveti acum din piata externa ? Tendinta firmei este sa mergeti in strainatate mai mult decat intern ? Am citit multe stiri despre firma dvs si erau numai despre afacerile internationale.
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:26)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui simona

      In prezent exporturile reprezinta aproximativ 30% din cifra de afaceri SIVECO Romania, tendinta de crestere a ponderii acestora in structura de afaceri a companiei fiind un obiectiv prioritar in strategia de dezvoltare. Acest obiectiv este realizabil prin reteaua de parteneri locali si internationali creata, prin reteaua de subsidiare SIVECO in tarile din regiunile urmarite si mai ales prin faptul ca avem avantaje competitive international prin produsele informatice si serviciile oferite.
  • programare (Luni, 22 aprilie 2013, 10:47)

    teodosiu [anonim]

    Pentru proiectele dvs lucrati cu programatori locali sau cu cei din Romania ?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:27)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui teodosiu

      Am raspuns la aceasta intrebare mai sus. Multumesc!
  • Limba araba este o dificultate? (Luni, 22 aprilie 2013, 11:24)

    GeorgeG [anonim]

    Doar o curiozitate : cum va descurcati in limba araba daca partenerii nu vorbesc engleza ?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:30)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui GeorgeG

      Mai dificil a fost sa cunoastem si sa aplicam cutumele locale in lumea araba, existand riscul real ca o gafa sa conduca la ruperea unei relatii parteneriale. Inchipuiti-va ca din nestiinta intinzi mana sa saluti o doamna director sau ministru sau partener in Emirate...
      Avem parteneri si angajati locali vorbitori de limba araba, am inceput chiar noi sa ne descurcam binisor in comunicarea in araba cu partenerii si clientii.
  • Ce este mai profitabil (Luni, 22 aprilie 2013, 12:21)

    strongbox [utilizator]

    Vreau sa va adresez o intrebare: Considerati ca afacerile cu statul sunt mai profitabile decat cele ptr piatza privata?
    • Raspuns (Luni, 22 aprilie 2013, 13:34)

      Florian Ciolacu [hotnews.ro] i-a raspuns lui strongbox

      Proiectele cu statul sau cu clienti privati sunt identic complexe. Le tratam cu aceeasi seriozitate si angajam aceleasi resurse calificate pentru a raspunde nevoilor specifice din proiecte ale clientilor. Proiectele guvernamentale in care SIVECO a lucrat au fost de multe ori proiecte majore, strategice, la nivel national, cu milioane de beneficiari. Evident, complexitatea acestora ne-a obligat sa raspundem cu modele creative de actiune si sa ne consolidam "knowledge base" pentru echipa de dezvoltatori, analisti, consultanti SIVECO.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version