VIDEO Descoperirea unei noi specii de pterozaur oferă detalii despre primele vertebrate "construite" pentru zbor

Luni, 13 august 2018, 23:37 Science - Terra

Descoperire inedita
Foto: youtube.com
"Nici pasăre, nici dinozaur": o nouă specie de pterozaur, prima vertebrată "construită" pentru zbor, datând din urmă cu peste 200 de milioane de ani şi descoperită în Statele Unite, ilustrează incredibila diversitate a acestor creaturi terifiante, relatează luni AFP.

"Există puţine fosile de pterozaur. Acestea sunt animale cu o mecanică delicată, construite pentru a zbura. După moarte, oasele lor nu rezistau în timp", a explicat pentru AFP Brooks Britt de la Universitatea Brigham Young, autorul principal al studiului publicat luni în jurnalul ştiinţific Ecology & Evolution, potrivit Agerpres.

am inteles (Luni, 13 august 2018, 23:40)

Dedalus [utilizator]

A suferit un traumatism de coloana cervicala, de-aia i-a rezistat scheletul,
    O informatie esentiala am putea avea ? (Marţi, 14 august 2018, 0:16)

Intermezzo [utilizator]

Ce greutate avea o asemenea creatura care putea zbura ? 5Kg ? 10 Kg ? 15 Kg ? E adevarat ca n-a stat nimeni s-o cintareasca in acele vremuri TULBURI , dar prin deductii , simulari si modelari s-ar putea afla .
    Revin c-un alt comentariu (Marţi, 14 august 2018, 22:04)

Intermezzo [utilizator]

Poti sa nu cazi pe spate de admiratie in fata uluitoarei demonstratii de INGINERIE inglobate in acest animal ? Si de fapt nu in acest animal ci in acest PROIECT . Asta inca ar fi putin dar cineva a hotarit cind sa apara acest animal si cind sa dispara . Cine ? Dau orice ca sa aflu acest raspuns !